• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • Türkçe
  • العربية

Ամառային ընթերցանություն

Ամառային լողափնյա ընթերցանություն

Aug
16

«Զանգակ» հրատարակչության նախաձեռնությամբ իրականցվող «Ամառային ընթերցանություն» նախագիծը հետաքրքիր ու արկածային օր էր նախապատրաստել իր հավատարիմ ընթերցողների համար:

Երկու օր Սևանի ափին

Aug
01

Կրթահամալիրի երաժշտական ուսումնական կենտրոնի ստեղծագործական խումբը «Ժայռ»-ում է:

Ընթերցասեր Նարեկը

Jul
28

Վեց ու կես տարեկան Նարեկը խոսում է ընթերցանության իր փորձի մասին:

Ի խորոց սրտի խոսք Աստծո հետ

Jul
19

Գրիգոր Նարեկացի. հատված «Մատյան ողբերգությունից»
Կարդում է Հռիփսիմե Գալստյանը:

«Գրական ակումբ» 

Ընթերցումներ

Jul
19

Գրական ակումբը՝ Սևանում:
Տեսանյութը՝ Մարիետ Սիմոնյանի:

Հավիտենական կյանքի խոսքեր…

Jul
18

Երբ ունես ժամանակ հարազատ մարդկանց հետ միայնանալու, մեկանալու Սևանի ափին՝ «Ժայռ» գոտում, երբ ընթերցանությամբ փնտրում ու գտնում ես «հավիտենական կյանքի խոսքերը»…

Ես ամպերն եմ սիրում․․․

Jul
18

Ճանապարհը միակ բանն է, որ երբեք չի դավաճանի քեզ: Կձանձրացնի հարմարավետությունը, սերը կսառի, եւ կմնա միայն Ճանապարհն ու ինչ-որ մի տեղ հեռվում՝ Հույս, հույս, որ նորից կլինի սեր, կլինի անդորր… Իսկ այսօր դու կրկին Ճանապարհին ես․․․»
Լեոնիդ Ենգիբարյան

Բազմալեզու ընթերցանություն Սևանի ափին

Jul
01

Ավագ դպրոցի սովորողների և դասավանդողների խումբը երկրորդ օրն է Սևանի «Ժայռ» ռազմամարզական բազայում է:

Օշոյի առակները

Jun
29

Թարգմանությունները՝ մայրենի լեզվի մշակման սեմինարի արդյունքում են, կատարվել են մանկավարժական ճամբարի ընթացքում:

Սիդհարթա/Կամալա

Jul
29

Չարքերը ոչինչ էլ չեն անում, ոչ մի չարք էլ չկա։ Ամեն մեկն էլ կարող է հրաշք գործել, ամեն մեկն էլ կարող է հասնել իր նպատակին, եթե կարողանում է մտածել։ Եթե կարողանում է սպասել։

«Սիդհարթա»/ Զարթոնք

Jul
23

«Մի պատճառ ունի այն, որ ես ոչինչ չգիտեմ իմ մասին, որ Սիդհարթան ինձ համար առաջվա պես օտար ու անծանոթ է, մեն մի պատճառ. ես վախենում էի ինձնից, ես փախչում էի ինձնից։ Ես Ատմանն էի փնտրում, բրահմանը։ Ես ուզում էի կործանել, ջարդել իմ «ես»-ի պատյանը, որ այնտեղ՝ անհայտ խորքերում գտնեի բոլոր պատյանների, Ատմանի, աստվածայինի, կյանքի միջուկը՝ ամենավերջինը։ Եվ դրա հետ ես կորցնում էի ինքս ինձ»։

Կարդում ենք Վահե Հայկ՝ «Կաթիդ փարան չմոռանաս, մամա»

Jun
01

Պատմվածքի մասին գրում են 8-րդ դասարանցի ճամբարականները:

Վարակիչ ընթերցանություն

Oct
03

Հարցազրույց Արեգ Սերոբյանի հետ:

Աղբյուրը՝ civilnet.am

 

 

Վարդգես Պետրոսյան. Ապրած և Չապրած տարիներ

Aug
14

Մեջբերումներ
Երբ մարդիկ սկսում են հիշել մանկությունը, նշանակում է ծերանում են:
Փակեց աչքերը: Բայց մարդ մի՞թե աչքերով է քնում: Ուզում ես անգամ կարիր մարդու կոպերը, մեկ է, երբ միտքն արթուն է, չի օգնի:

Արդեն երկու օր է՝ այցելում ենք գրադարան

Jul
22

 Տիգրան Հայրապետյան գրադարանում Նոր դպրոցում սովորող հինգ տարեկանների խմբով էլի էինք եղել: Եվս մեկ անգամ գրադարան այցելելու գաղափարը ընդունվեց միաձայն: Արդեն երկու օր է այցելում ենք գրադարան, այս անգամ գրադարանում մեզ ընդունեց տիկին Մարին: Գրադարանում մեզ շատ ծանոթ անկյուն կա՝ կախարդական գորգն իր գունավոր սպունգներով: Գորգին արագ տեղավորվեցինք, ա

Ամառային ընթերցարան: Ջրահարսների լռելը

Jul
01

Ընթերցի՛ր, միացի՛ր, որ զրուցենք:

Սիրով Գրադարանի աղջիկ- համակարգող՝ Աննա Գսպոյան

Ամառային ստուգատես

Jul
21
Հիմնական դպրոցի սովորողները  «Ամառային ընթերցանություն» ստուգատեսին մասնակցելու համար կարդա

Մոգական ինքնախաբեություն

Jul
19

Մի բան կա, որին անհնար է խաբելը՝ հոգին: Իսկ հոգին ներկայանում է լռությամբ ու լռության մեջ՝ առանց դույզն-ինչ ծեքծեքումների ու այլևայլությունների…

Ընթերցողի մի քանի դիտարկում

Jul
18

Ներկայացված չեն կերպարի ներքին դրամատիզմը, ներքին խմորումն ու պայքարը: Կերպարի զարգացումը, եթե այն կա, երևում է սյուժետային գործողությունների ու հեղինակային ու կերպարային առանձին արտահայտությունների մեջ: Եվ վիպակի դրամատիզմն ու դինամիզմը ավելի շատ արտահայտվում է նկարագրությունների, գործողությունների, սյուժետային գծի զարգացման, քան կերպարների զգացողությունների, մտորումների, ներքին բախումների ու հոգեկան ապրումների միջոցով:

Ինտելեկտուալները բացահայտվում են

Jul
17

Ի դեպ, այսօր ընթերցողների տեսակարար կշռի աճ ունեիք. մեզ միացած ընթերցողների մեջ էր նաև Աշոտ Տիգրանյանը։

Ժամանակակից հավերժը

Jul
16

Աշխարհը հսկայական տարածություն է, բայց տարածքը, ուր դու պետք է լինես ու այն այնքան էլ մեծ չէ, հիմա պետք է գտնել: Դու ձայն ես փնտրում, բայց ի՞նչ ես ստանում: Լռություն:

Ինտելեկտուալ ընթերցանության ակումբը հրավիրում է

Jul
15

Ինտելեկտուալ ընթերցանության ակումբը հուլիսի 16-ին, ժամը 18.00 հրավիրում է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի կենտրոն՝ Րաֆֆու 57 (Սբ. Երրորդություն եկեղեցու դիմաց)՝ քննարկելու Ջորջ Օրվելի հանրահայտ առակ-վիպակը՝ «Անասնաֆերման»։

 

Կայացավ ինտելեկտուալ ընթերցանության ակումբի երկրորդ պարապմունքը

Jul
10

Բայց ամենահաճելին այն էր, որ մեզ հետ լուրջ զրույցի սեղանի շուրջ նստած էր նաև մեկ սովորող (երկուսն էին, բայց Տոնոյան Արեգը քննարկմանը չէր մասնակցում)՝ 9-րդ դասարանցի Էրիկը, ով իր անաղարտ մտածողությամբ երբեմն շատ հետաքրքիր դիտարկումներ էր անում։

Ինտելեկտուալ ընթերցանության ակումբը հրավիրում է

Jul
08

Ի՞նչ ենք կորցնում, ի՞նչ ենք գտնում՝ հոսանքի հետ գնալով։ Եվ ինչ արժե մարդու՝ անհատականությունը պահելու ձգտումը։ Անհատականություն լիները ընտրությո՞ւն է, թե ճակատագիր։

Pages

Subscribe to RSS - Ամառային ընթերցանություն