Գեղարվեստի դպրոց-պարտեզ, 6-րդ դասարան
Ղեկ.` Լուսինե Մանուկյան
Լրագրության ընտրությամբ գործունեության դասընթացին հատկացված է շաբաթական 3 դասաժամ:
Դասընթացը զարգացնում է սովորողի ստեղծագործական ընդունակությունները, ազատ մտածելո ւկարողությունները եւ հմտությունները: Սովորողների մոտ ձեւավորվում է որոշակի լեզվամակարդակ՝ հայեցի խոսելու, մատչելի բացատրելու, խոսելու ընթացքում տրամաբանելու, ուրիշների ասածը հասկանալու, քննարկելու, սեփական դրսեւորմամբ եւ դիրքորոշմամբ հանդես գալու համար:
Լրագրություն ընտրությամբ գործունեության նպատակը.
Բովանդակությունը.
Արդյունքները.
Լրագրության ընտրությամբ գործունեություն ընտրած սովորողների հետ իրականացրել ենք բազմաբնույթ աշխատանքներ: Լրագրող-սովորողները սովորել են մուտքագրել տեքստեր ավելի վարժ եւ անսխալ: Կարողանում են ավելի ճիշտ եւ տրամաբանված շարադրել իրենց խոսքը: Կարողանում են տարբերակել կարեւորն ու անկարեւորը խոսքի մեջ: Նրանք պարբերաբար սպասարկում են կայքը: Այս կիսամյակի ընթացքում ավելի հմտացել են լուսանկարչության մեջ եւ մտքերը գրագետ արտահայտելու մեջ: Արվել են թարգմանության փորձեր՝ անգլերենից, ռուսերենից: Թարգմանական գործունեություն ծավալելու բավականին հիմնավոր հիմք ունեն այժմ: Սովորել են օգտագործել ուսումնական կայքերը, ինտերնետային տարբեր էջեր: Կարողանում են որոնել, գտնել, մշակել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը: Ավելի հմուտ են գործածում իրենց անձնական հասցեները: Կարողանում են հղում անել: Գործածել ենք ՏՀՏ տարբեր միջոցներ՝ համակարգիչ, էլգրատախտակ, ֆոտոխցիկ: Դեկտեմբերի կեսից ձեռք ենք բերել նաեւ ձայնագրիչ, որով արդեն ռադիոլուրեր եւ այլ բնույթի նյութեր պատրաստելու փորձեր ենք անում:
Բոլոր նյութերը տեղադրվել են մեր կայքում:
Լրագրող-սովորողները մասնակցել են կրթահամալիրում տեղի ունեցած բոլոր միջոցառումներին եւ լուսաբանել դրանք մեր կայքի էջերում:
Կից ներկայացնում եմ ֆոտոակնարկ: