Ամենադժվարը, կարևորը հիմա և ուրախացնողը կրթահամալիրում, մեր կյանքում ներքին պատերի փլուզումն է ու նոր՝ ամբողջությամբ, վերից վար,աջից ձախ ներառական հաղորդակցության հաստատումը. սրան են ուղղված և կադրային-կառուցվածքային փոփոխությունները, սրան է կոչված հունիսյան ուսումնական ճամբարների նախագծերով կազմակերպումը. հավաքվենք նախագծերի, կոնկրետ-համատեղ իրականացվելիք աշխատանքների շուրջ, ոչ թե միավորվենք ճամբարի ձևով՝ դասարանները կոչելով ջոկատներ, ուսուցիչներին՝ ջոկատավարներ, դպրոցները՝ ճամբարներ ու դպրոցների ղեկավարներին՝ ճամբարների պետեր, ոչ, այսպես արդեն եղել է, այս ճանապարհով չենք գնալու: