• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

Կրթության կազմակերպումը ավագ դպրոցում

2011-2012 ուտարում գնահատման ծառայությունը անցկացրել է մի շարք ուսումնասիրություններ 11-12-րդ դասարանցիների շրջանում` գնահատելու սովորողների մասագիտական կողմնորոշվածության աստիճանը, դպրոցից բուհ անցման մեխանիզմների նկատմամբ նրանց վերաբերմունքը, ընդգրկվածությունը բուհական պատրաստության ռեպետիտորական խմբերում, սովորողների ընտրած խորացված ուսուցման և դիմած մասնագիտական ուսումնական հաստատության, լրացուցիչ կրթության և  պետական ավարտական և միասնական քննությունների արդյունքները:

Ուսումնասիրությանների արդյունքները ցույց են տալիս, որ կրթահամալիրի յուրաքանչյուր ավագ դպրոցի ծրագրային առանձնահատկությունները գործում են լիարժեք և ծառայում են նպատակին՝ հիմքում ունենալով յուրաքանչյուր անհատի կրթական պատվերը:

Ուսուցման կազմակերպումը ավարտական 12-րդ դասարանում-հոդված  «Դպիր» ամսագրում

Ուսուցման կազմակերպումը«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Ավագ դպրոցի 12-րդ դասարաններում: Ուսումնասիրության արդյունքներ:

Ուսուցման կազմակերպումը «ՄխիթարՍեբաստացի» կրթահամալիրի Գեղարվեստի խորացված ուսուցմամ ավագ դպրոց-վարժարանի 12-րդ դասարաններում: Ուսումնասիրությանարդյունքներ:

Ուսուցման կազմակերպումը «ՄխիթարՍեբաստացի» կրթահամալիրի Արհեստագործական ավագ դպրոցի 12-րդդասարաններում: Ուսումնասիրությանարդյունքներ: 

Կրթության կազմակերպումը«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի ավագ դպրոցում: 2011-2012 ուստարվա շրջանավարտներ: Ուսումնասիրության արդյունքներ:

Գեղարվեստի ավագ դպրոց: 2011-2012 ուստարվա շրջանավարտներ: Ուսումնասիրության արդյունքներ: 

Ավագարհեստագործական դպրոց: 2011-2012 ուստարվա շրջանավարտներ: Ուսումնասիրության արդյունքներ:

«Ինչպե՞ս եմ կազմակերպելու ուսուցումս 12-րդ դասարանում»: Ավագ դպրոց վարժարան, 11-դասարան: Ուսումնասիրության արդյունքներ: