Եթենե˚ր են ծագում.
· Եթե առկա է ժամանակակից մոտեցում, ապա դու ‹‹Մխիթար Սեբաստացի›› կրթահամալիրում ես:
· Եթե առկա է դինամիկ, ճկուն մտքի դրսևորում, ապա դու ‹‹Մխիթար Սեբաստացի›› կրթահամալիրում ես:
· Եթե առկա է օպտիմիստական աշխարհընկալում, ապա դու ‹‹Մխիթար Սեբաստացի›› կրթահամալիրում ես:
· Եթե առկա է առողջ մթնոլորտ, ապա դու ‹‹Մխիթար Սեբաստացի›› կրթահամալիրում ես:
· Ի վերջո, եթե առկա է բարձր տրամադրություն, ապա դու ‹‹Մխիթար Սեբաստացի›› կրթահամալիրում ես:
11.02.13 թ.-ին մեր` հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի, գեղարվեստական կրթության ֆակուլտետի, մշակութաբանության բաժնի, երրորդ կուրսի ուսանողներիս, առաջին մանկավարժական պրակտիկան ունեցավ իր տրամաբանական ընթացքը : Պրակտիկայի վայրը ‹‹Մխիթար Սեբաստացի›› կրթահամալիրն է:
‹‹Մխիթար Սեբաստացի›› կրթահամալիրն առաջին իսկ րոպեից մեզ գրավեց իր ինքնատիպությամբ և ժամանակակից շնչով... Կրթահամալիրն ունի իրեն բնորոշ կարգեր, կարգե'ր, որոնք արբեցած են նորանոր ներմուծումներով և ասելիքներով. ողջույնի խոսք, աղոթք, ‹‹Առավոտ լուսո››, ծննդյան տարեդարձերի բարձրաձայնում, օրվա կարևորի մասին ակնարկ և դասապրոցեսն սկսված է...
Ստեղծելով որոշակի խմբեր, մեր` մշակութաբանության բաժնի ուսանողներիս, հանդիպումը կայացավ դասավանդողների հետ: Մշակույթի պատմության խմբի դասավանդողը Վահրամն է Թոքմաջյան: Վերջինս իր առարկայի` Հայ ժողովրդի պատմության, ուսումնական ծրագիրը ենթարկեց որոշակի փոփոխության` անրադառնալով դասագրքում տեղ գտած մշակույթ բաժնին:
Ներկա գտնվեցինք դասաժամերի, որոնցում, անկասկած, կգտնես նոր մոտեցում... ուսուցման բարձ մակարդակն ապահովված է: Դասաժամը լի է իր ինքնատիպությամբ: Աշակերտները տիրապետում են նյութին, կարողանում են մտածել, հետադարձ հայացք նետել դեպի անցյալ, դեպի հայ ժողովրդի պատմություն: Այսպիսով, բանավեճի և դասավանդողի խելամիտ ու առողջ դասապրոցեսի անցկացման արդյունքում, տեսնում ենք մտածող, ծավալվող, խորաթափանց սերնդի:
Կրթահամալիրի բնականոն ընթացքն ապահովում է.
· Ուսուցիչ, որը կարողանում է զրույցի բռնվել իր սանի հետ և ստեղծել առօրյա կյանքին առնչվող տրամադրվածություն և արդյունքում նպաստել նյութի յուրացնելուն:
· Աշակերտ, որն ունի գիտելիքի հստակ բազա, գիտե խորհել, բանավիճել և ապացուցել, որ ինքը մեր վաղվա լուսավոր ապագան է: Աշակերտ, որն ունի խելացի աչքեր, խելացի մտքեր, արժանի է լոկ վառ ապագայի, լուսավո'ր ապագայի:
Համալիրն ունի իր չափանիշները, իր նորմերը, իր կենցաղը, կացութաձևը, իսկ մենք, պարզպես, ընկղմվեցինք նրանց կյանքի մեջ: Կյա'նք, որ գրավեց և ստեղծեց մեծ հետաքրքություն դեպի այս դրական, օպտիմիստական աշխարհ:
Եթե Թումանյանական շաբաթ է նախատեսված, ապա ամեն մի դասարան, ամեն մի անկյուն պետք է նկատելի լինի մեծն հանճարի ներկայությունը:
Ընկեր Վահրամի հետ փոքրիկ էքսկուրսիա կազմակերպեցինք կրթահամալիրի գրեթե բոլոր դպրոցներում, արհեստանոցներում, որտեղ մեծ, թե` փոքր, ողողված է մշակութային կյանքով (խեցեգործության, գորգագործության,ասեղնագործության, փայտամշակման և այլն ):
Պրակտիկան ունենում է անզուգական զարգացում, տպավորություններն, այնուամենայնիվ, աննկարագրելի են, սպասումները մեծ են և հուսով ենք` այստեղ կգտնենք առաջին առողջ մանկավարժական փորձը:
Սիրով` Լիլիթ Գևորգյան և համակուրսեցիներ