Դիջիթեքի նախապատրաստմանն ուղղված հերթական սեմինարն էր: Ուսումնական նյութեր անվանակարգի աշխատանքներին ներկայացվող պահանջները բուռն քննարկման թեմա դարձան թե՛սեմինարավարի՝ Վահրամ Թոքմաջյանի և թե՛մասնակից ուսուցիչների համար: Քննարկումը շատ հեռուն գնաց՝ ընդհուպ մինչև պատմության խորքերը՝ Վարդանանք, Վասակյանք: Շատ կարևոր հարցադրումներ հնչեցին կրտսեր և ավագ դպրոցների աշակերտների՝ դիջիթեքին ներկայացված նյութերի գնահատման չափանիշների հետ կապված: Որոշվեց վաղվա սեմինարն ավելի արդյունավետ դարձնելու համար աշխատել փոքրիկ խմբերով և գնահատել ներկայացված նյութը ըստ դիջիթեքյան պահանջների: