• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

Դպիր-ընթերցարան

Գնահատականի համար պայքարը հրահրում է սուտ, խորամանկություն, դպրոցական կյանքի արժեզրկում, ընդդիմություն, բախումներ: Խանգարում են ընտանիքին, ծնողներին՝ ճանաչելու Երեխային որպես անհատականություն.... Գնահատական՝ գիտելիքի համա՞ր: Ո՞ւմ ենք խաբում, մե՞զ, թե՞ ուրիշներին: 

Շալվա Ամունաշվիլու Ընտանեկան դաստիարակության արվեստը մանկավարժական էսսեի հերթական հատվածը ներկայացնում են Թամար Ղահրամանյանը, Հասմիկ Ղազարյանը։ 

«Ցանկությունը միտք է ծնում որոշակի միջոցների մասին». սա մտքի՝ լավ նկատված հատկություն է: Նպատակը հուշում է միջոցը. սովորաբար ցանկությունից հետո որոշակի գործողությունների մասին միտք է ծնվում, որոնք անհրաժեշտ են այդ ցանկությունն իրականացնելու համար: 

Ջորջ Փոյայի «Մաթեմատիկական հայտնություն» գրքի 8-րդ՝ «Պլան և ծրագիր» գլուխը հայերեն կարդացեք Գևորգ Հակոբյանի թարգմանությամբ։ 

Հեռավար ուսուցումը հետաքրքիր մանկավարժական փորձ է, որը պետք է ուսումնասիրել, զարգացնել, տեխնիկապես և մեթոդապես անընդհատ նորացնել։ Փաստ է, որ մերօրյա հասարակության մեջ կա դրա պահանջարկը։ Պետք է լսել սովորողներին, ծնողներին․ ուսուցումը դարձնել առավել մատչելի՝ շենքային պայմաններով ու քննասենյակներով չսահմանափակված։

Մարգարիտ Սարգսյանը ներկայացնում է հեռավար ուսուցանողի իր փորձից՝ Կրթական խնդիրները՝ հեռավար ուսուցմամբ սովորողների հետաքրքրությունների կենտրոնում։