Իսկ ո՞վ է հսկում, հաշվառում, թե քանի թուփ ու ծառ չորացավ-վերացավ ամռան այս տապին յուրաքանչյուր դպրոցի, մանկապարտեզի, մանկական մյուս հաստատությունների բակերում, հարակից տարածքներում… Ո՞ր դպրոցական բակն ունի ոռոգման գործող համակարգ։ Ո՞վ է ջրում, խնամում. մենք ճանաչո՞ւմ ենք՝ հարցնում եմ, արժևորված-կարևորվա՞ծ է դպրոցի պարտիզպան-դռնապանի գործը, որ այն լինի ոչ թե յուրաքանչյուր հայի գործ, որ վստահ է, իրեն ի բնե-ի ծնե փոխանցված են պարտիզպանի հմտությունները, այլ պարտիզպան լինի մասնագետ մեկը, ում խնամած բակը մատով են ցույց տալիս... Կարդացեք...