Օրերից մի օր, երկարացված օրով, անհաղթ հերոս քաջն Նազարն իր օր, ժամով վեր կացավ սուտլիկ որսկաններին հյուր եկավ, թե` միանանք, ընկերանանք, մի գործ անենք, խոսքներս էլ թող նույնանան:
Նազար. – Ես գլուխ եմ գովում, բա ձեր արա՞ծն ինչ է:
Որսկաններ. – Դե, մենք էլ հավեսով ստեր ենք ասում:
Նազար. – Եկեք ընկերություն անենք:
Միանում են իրար:
Որսկաններ. – Նազար ախպեր, կարող ե՞ս մեզ ընկույզ բերել:
Նազարը մի վիրտուալ ընկույզ է տալիս եւ ասում. - Իսկական չի, մեջը բան չկա:
Որսկանների ուզածն էլ էդ էր, որ չեղած բանից բան սարքեն, խոսեն, ծիծաղեն, ստեր հորինեն, իրենք հավատան էդ ստերին, ուրիշներին էլ հավատացնեն:
Հայկ Խաչատրյան (4-րդ դաս.)
Որսկաններ. – Նազար, մենք քեզանից ուժեղ ենք, քանի որ սուտն է ուժեղ:
Նազար. – Ես ձեզանից ուժեղ եմ, որովհետեւ գլուխ գովաններն են ուժեղ:
Հրաչ (4-րդ դաս.)
Այսուհետ միայն Նազարի խոսքերն են.
- Եկեք ստախոսների մի խումբ ստեղծենք, անունը դնենք. «Նազարն ու սուտլիկները»:
Հայկ Մկրտչյան (4-րդ դաս.)
- Դուք սուտ եք խաբում, իսկ ես գլուխ եմ գովում, դրա համար էլ ինձ հավատում են եւ օդ բարձրացնում:
Արուսյակ (3-րդ դաս.)
- Ես ձեր նման սուտ չեմ խաբի, որ մեծանամ, անգրագետ չդառնամ:
Դավիթ (2-րդ դաս.)
- Մենակ խոսում եք, գո՛րծ արեք, գո՛րծ, ի՛նձ նման:
Արուսյակ (3-րդ դաս.)
- Ես ամենաուժեղն եմ, որովհետեւ թագավոր եմ:
Օֆելյա (5-րդ դաս.)
(Ավելի մանրամասն` գեղարվեստի կրտսեր դպրոցի ենթակայքում)
Հ.Գ. Տուն գնալու ժամը եկավ, երկարօրյա նազարներն ու որսկանները սուտլիկ կազմակերպչի հետ միասին չվերջացրին շիլաշփոթ պատմությունն այս: Թե որ կուզեք` դուք վերջացրեք տարբեր ձեւով, ձեր մտքերով եւ խոսքերով, ձեր հումորով եւ ծիծաղով, կամ էլ թող սա անվերջ մնա: Բայց չէ, ավելի լավ է վերջանա, որովհետեւ ամեն մի վերջ նոր սկիզբ է նշանակում:
Հ.Գ Նկարները նկարել են Դիանան եւ Դավիթը (2-րդ դաս.)
: