Այսօր բնագիտության ամբիոնի կազմակերպած սեմինարի ժամանակ աշակերտների դերում հանդես եկան միջին դպրոցի դասավանդողները:
Ըստ բնագետների ավելի նպատակահարմար և արդյունավետ է քիմիա և ֆիզիկա առարկաները դասավանդել առանց միմյանցից տարանջատելու, քանզի մեր մայր բնությունը մեկ ամբողջություն է իր քիմիական և ֆիզիկական պրոցեսներով: Մասնագետները պատրաստել էին փորձերի մի շարք, որտեղ ֆիզիկան սահուն ներառվում էր քիմիայի, իսկ քիմիան ֆիզիկայի մեջ` ապացուցելով մասնագետների առաջարկած միջառարկական դասավանդման մեթոդիկայի անփոխարինելիությունը արդյունավետ ուսուցման գործում: Սեմինարի արդյունքում դասավանդողները ընդունեցին և գնահատեցին բնագետների առաջարկած միջառարկայական դասավանդման մեթոդի կիրառության էֆեկտիվությունը, որի շնորհիվ ուսուցմումը կդառնա էլ ավելի հետաքրքիր և արդյունավետ: