Բարև: Խոսում է սոցիոլոգների երկրորդ խումբը՝ Մերի Շարոյանը և Հայկ Ղազարյանը: Էքսպոյում մենք անցկացրեցինք էքսպրես հարցում:
Այն հարցին, թե որն է դիջիտեքին մասնակցելու նպատակը, հարցվողների 20%-ը պատասխանեց, որ ցանկանում է ավելի ճանաչված դառնալ, 25%-ը ՝ իրացնել ապրանքը, 32%-ը ՝ նոր կապեր և գործնական առաջարկներ ձեռք բերել, իսկ մնացած 23%-ը նշեցին, որ պարզապես հետաքրքրության համար են մասնակցում:
Կային և նոր, և նախորդ տարվա մասնակիցներ:
Հարցվողների 35% -ն ասում էր, որ անցյալ տարվա մասնակցությունը նրանց տվել է ճանաչվածություն, 30%-ը նշում էր, որ ստացել է գործնական նոր առաջարկներ, հարցվողների 15%-ը ասում էր, որ էքսպոն հնարավորություն է տվել տարվա ընթացքում ավելի շատ ապրանք իրացնել, 8 %-ն էլ տվել է տարբեր պատասխաններ: Դրանցից ուզում ենք առանձնացնել մեկինը, ով աում էր, որ Հայաստանի պայմաններում էքպոն ոչինչ էլ չի կարող տալ, չնայած, որ այս տարի իրենց կազմակերպությունը նորից մանակցում էր: 12%-ը դժվարացավ պատասխանել:
Մեր կարծիքով Դիջիթեքը շատ հետաքրքիր և ուսումնալից միջոցառում է: Բոլոր տաղավարներն ունեին հետաքրքիր ծրագրեր: Անկախ իրենց ուղղվածությունից` դրանք ուսուցանող բնույթի էին: Մեր կարծիքով ամենահետաքրքիր նմուշները էլեկտրոնային ջերմոցն էր, բնությունը չաղտոտող ջրային էլեկտրակայանը և բազմաթիվ ռոբոտները: