5 տարեկաններիուսուցմանխմբերիգործունեությանգնահատում-մոնիթորիգ
Ուսումնասիրել եմ Skydrive-ը և mskh.am կայքը կրտսեր դպրոցների ենթակայքերը, դաստիարակների բլոգները, «Պարտեզ»ամսագիրը:
Կրթահամալիրումգործում է 5 տարեկանների 4 ուսուցմանխմբեր:
Երեխաների թիվը
Հաստատությունը |
Դաստիարակի ազգանուն անունը |
Սեպտեմբեր |
Հոկտեմբեր |
Նոյեմբերեր |
Հատուկ կարիքով |
Նոր դպրոց |
Անահիտ Գրիգորյան |
35 |
36 |
35 |
3 |
Դպրոց-պարտեզ |
Մնացականյան Լուսինե |
21 |
21 |
25 |
1 |
Գեղար. կրտսեր դպ. |
Խաչոյան Լուսինե |
20 |
21 |
21 |
1 |
Հիմնական դպրոց |
Թամազյան Մարգարիտ |
15 |
16 |
13 |
2 |
· Առկա է 5 տարեկանների ուսուցման ծրագիրը, փաստաթղթերի փաթեթ՝ այն է հավելվածներ (սանի թերթիկ, աճի բնութագիր, դիտման էջ, պայմանագիր, առարկայական լրացուցիչ ծրագրեր. խոսքի զարգացում, մաթեմատիկա, երաժշտություն, ուսումնական նյութեր, երաժշտական նյութեր). դրանքմատչելի ենբոլոր 5 տարեկանների խմբերի դաստիարակներին ու դպրոցների ղեկավարներին, գնահատման ծառայությանը,Հեղինակային ծրագրերի կենտրոնին:
· Կրտսեր դպրոցների ենթակայքերում առկա են «5 տարեկաններ» բաժինները, սակայն դրանք իրենց կառուցվածքով և գործառութներով տարբեր են: Նոր դպրոցում, Գեղարվեստիկրտսեր դպրոցում և Հիմնական դպրոցումդրանք առանձնացված են որպես «5 տարեկաններ» բաժին, իսկ Դպրոց-պարտեզում՝ որպես «Նախապատրաստական դասարան» բաժին: Նոր դպրոցում, Գեղարվեստիկրտսեր դպրոցում և Դպրոց-պարտեզում այդ բաժնումտեղադրվում են երեխայի գործունեությունը նկարագրող նյութեր, հիմնական դպրոցում ներկայացված է դաստիարակի բլոգը: Մյուս հաստատություններում դաստիարակի բլոգը տեղադրված է բլոգներ բաժնում:
Դաստիարակների բլոգները
Հաստատությունը |
Դաստիարակի ազգանուն անունը |
Բլոգում տեղադրված վերջին նյութը |
Կայքում տեղադրված վերջին նյութը |
Նոր դպրոց |
Անահիտ Գրիգորյան |
13.11 |
13.11 |
Դպրոց-պարտեզ |
Մնացականյան Լուսինե |
3.10 |
13.11 |
Գեղար. կրտսեր դպ. |
Խաչոյան Լուսինե |
19.11 |
19.11 |
Հիմնական դպրոց |
Թամազյան Մարգարիտ |
19.11 |
19.11 |
Բոլոր կիտսեր դպրոցների Skydrive-երում առկա են էլեկտրոնային մատյաններ (հաշվառում, գործունեության հաշվառում, տեղեկատվական բազա):
Առաջարկում եմ գնահահտման ծառայության, դաստարակների, դպրոցների և գրասենյակների ղեկավարների, ծրագրի համակարգողի աշխատանքային ծրագիր
· Հաշվառում (առանձնացնել ըստ ամիսների, քանի որ այդպես տեսանելի է նաև շարժը)
· Գործունեության հաշվառում (համաձայն ծրագրի հստակեցնել բաժինները)
· Դիտումների էջ (հստակեցնել լրացման կարգը)
· Սանի թերթիկ (հիմնավորել անհրաժեշտությունը, հստակեցնել լրացման կարգը)
· Աճի բնութագիր (հստակեցնել լրացման կարգը)
· Սանի զարգացման ուսումնասիրում (վերջնական ձևի մշակում)
· «5 տարեկաններ»բաժին(հստակեցնել բովանդակությունը)
· Դաստիարակի բլոգ (հստակեցնել բաժինները, ենթակայքում տեղը)
· Ծրագրի վերջնական տարբերակը տեղադրել կայքում
· Ոսումնասիրել ծնողների վերաբերմունքը
· Ոսումնասիրել ծնողների մասնակցությունը նախագծերին