2011-2012 ուտարում գնահատման ծառայությունը անցկացրել է մի շարք ուսումնասիրություններ 11-12-րդ դասարանցիների շրջանում` գնահատելու սովորողների մասագիտական կողմնորոշվածության աստիճանը, դպրոցից բուհ անցման մեխանիզմների նկատմամբ նրանց վերաբերմունքը, ընդգրկվածությունը բուհական պատրաստության ռեպետիտորական խմբերում, սովորողների ընտրած խորացված ուսուցման և դիմած մասնագիտական ուսումնական հաստատության, լրացուցիչ կրթության և պետական ավարտական և միասնական քննությունների արդյունքները:
Ուսումնասիրությանների արդյունքները ցույց են տալիս, որ կրթահամալիրի յուրաքանչյուր ավագ դպրոցի ծրագրային առանձնահատկությունները գործում են լիարժեք և ծառայում են նպատակին՝ հիմքում ունենալով յուրաքանչյուր անհատի կրթական պատվերը:
Ուսուցման կազմակերպումը ավարտական 12-րդ դասարանում-հոդված «Դպիր» ամսագրում