2013-2014 ուսումնական տարի
Հիմնական կրթություն. 7-9-րդ դասարաններ
Ուսումնական պլան
Ուսումնական դասընթացներ
|
Տարեկան ժամաքանակ
|
VII
|
VIII
|
IX
|
Հայոց լեզու
|
108
|
108
|
102
|
Գրականություն
|
108
|
108
|
102
|
Ռուսերեն
|
72
|
72
|
68
|
Անգլերեն
|
108
|
108
|
102
|
Հանրահաշիվ
|
72
|
72
|
68
|
Երկրաչափություն
|
72
|
72
|
68
|
Ֆիզիկա
|
72
|
72
|
68
|
Քիմիա
|
36
|
36
|
34
|
Կենսաբանություն, էկոլոգիա
|
72
|
72
|
34
|
Պատմություն
|
72
|
72
|
68
|
Աշխարհագրություն
|
36
|
36
|
34
|
Հասարակագիտություն
|
-
|
-
|
68
|
Արվեստ, երաժշտություն
|
72
|
72
|
68
|
Տեխնոլոգիա, այդ թվում` մեդիա
|
72
|
72
|
68
|
Մարմնակրթություն և անվտանգ կենսագործունեություն
|
108
|
108
|
102
|
Սովորողի ընտրած գործունեություն
|
144
|
144
|
136
|
Ընդամենը
|
1224
|
1224
|
1190
|
Լրացուցիչ կրթություն
|
108
|
108
|
102
|
Ուսումնական պլանի պարզաբանումներ
- Ուսումնական պլանը «Ստեղծողի դպրոց. անհատի կրթական պատվեր. մեդիակրթություն» (պետական այլընտրանքային) կրթական ծրագրի (այսուհետ` Ծրագիր) հավելվածն է:
- 7-9-րդ դասարան ընդունվում է համապատասխան դասարանի սովորողը, ում ծնողն ընտրում է Ծրագիրը և սահմանված կարգով կնքում պայմանագիր ուսումնառության մասին:
- Դասարանում սովորողների թիվը 20-25 է: Սովորողի ընտրությամբ գործունեության դասընթացները կազմակերպվում են 12-22 հոգիանոց խմբերով:
- Ուսումնական պլանի պարզաբանումներում նշված կարգերը ուսումնական պլանի հավելվածն են: Դրանցում փոփոխությունները դպրոցի ղեկավարի ներկայացմամբ հաստատում է կրթահամալիրի տնօրենը:
- Ուսումնական առարկաները կազմված են դասընթացներից։ Ուսուցումը կազմակերպվում է ուսումնական նախագծերի մշակման և իրականացման միջոցով։ Ուսուցման կազմակերպման մեջ սահմանված կարգով կիրառվում են առկա, հեռավար, առցանց, տնային ուսուցման ձևեր։
- Սովորողի առաջադիմությունը, ուսումնական արդյունքները, սովորողի մասին անհրաժեշտ այլ տեղեկություններ սահմանված կարգով էլեկտրոնային գրանցում են ստանում:
- Ուսումնական տարին կազմակերպվում է կրթահամալիրի տարեկան ուսումնական օրացույցով: Դրանով որոշված ճամբարների, ուսումնական ստուգատեսների, ստեղծագործական հավաքների, Հանրակրթական դիջիթեքի, ծեսերի և տոների սահմանված կարգով մասնակցությունը պարտադիր ուսումնական աշխատանք է:
- Ուսումնական շաբաթը 6-օրյա է: Շաբաթ օրերը հատկացվում են հայրենագիտական, ուսումնական ճամփորդությունները, ուսումնական-հասարակական նախագծերը, լրացուցիչ կրթության պարապմունքները կազմակերպելուն:
- Ուսումնական օրն սկսվում է Ծրագրի 15 րոպե տևողությամբ առավոտյան ընդհանուր պարապմունքով` սահմանված կարգով և ծրագրով: Պարապմունքի կազմակերպումը սովորողների ուսումնական-հասարակական նախագիծն է:
- Ուսուցումը կազմակերպվում է տանը և դպրոցում ուսուցողական թվային միջոցների կիրառմամբ: Դասավանդողը և սովորողը դպրոց են գալիս անհատական նեթբուք-նոթբուքով, տանն ունեն համացանց: Ծրագիրը դպրոցում ապահովում է համացանցից, համակարգչից, էլեկտրոնային գրատախտակից, էլեկտրոնային գրիչներից, ձայնագրիչից, ֆոտոխցիկից, բջջային հեռախոսից ուսումնական նպատակներով օգտվելու հնարավորություն: Ուսումնական առաջադրանքները և դրանց պատասխանները ներկայացվում են էլեկտրոնային եղանակով:
- Մեդիագրադարանը և դպրոցական գրադարանը սովորողին սահմանված կարգով տանը և դպրոցում ապահովում են անհրաժեշտ ուսումնական տպագիր և էլեկտրոնային նյութերով, միջոցներով:
- Կրթահամալիրի, դպրոցի կայքերին հետևելը և դրանց աշխատանքին մասնակցելը սովորողի պարտադիր ուսումնական աշխատանք է:
- Ուսումնական պարապմունքների բացօթյա կազմակերպումը դիտվում է որպես սովորողի իրավունքների իրագործում:
- Սահմանված կարգով իրականացվող ուսումնական ճամփորդությունները դասընթացների բաղկացուցիչն են: Սովորողի մասնակցությունը այդ ճամփորդություններին պարտադիր է:
- Սովորողը սահմանված կարգով մասնակցում է շրջապատի կամ նյութական միջավայրի բարելավմանն ուղղված նախագծերի իրականացմանը: Այդ աշխատանքը ուսումնական ծանրաբեռնվածության մաս չի կազմում: Աշխատանքը ստանում է համապատասխան գրանցում:
- Սովորողը սահմանված կարգով մասնակցում է պարտադիր ինքնասպասարկմանը` հիգիենիկ պահանջների պահպանում, ուսումնական տարածքի և գույքի խնամք: Այդ աշխատանքը ուսումնական ծանրաբեռնվածության մաս չի կազմում: Աշխատանքը ստանում է համապատասխան գրանցում:
- Ուսումնական բլոգի վարումը սովորողի համար պարտադիր ուսումնական աշխատանք է:
- Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքով, տևական շրջան Հայաստանից բացակայած սովորողների համար կրթական ծրագիրը սահմանված կարգով կարող է կազմակերպվել որպես անհատական ուսումնական պլանով ու ծրագրերով ուսուցում:
- «Հայոց լեզու, գրականություն» բնագավառի դասընթացներն ուղղված են սովորողի գրավոր և բանավոր խոսքի մշակմանը, սովորողի ուսումնական ողջ գործունեության ընթացքում անհրաժեշտ լեզվական հմտությունների զարգացմանը։ Գրականության բովանդակությունը ներառում է գրական արևելահայերեն, արևմտահայերեն, միջին հայերեն գրական ստեղծագործություններ և գրաբար` որպես հայ առաքելական եկեղեցական ծեսի լեզու:
- «Մաթեմատիկա» ուսումնական բնագավառը ներկայացվում է «Երկրաչափություն», «Հանրահաշիվ» առարկաներով, «Տեխնոլոգիա» առարկայում ներառված «Գծագրություն» դասընթացով:
- «Կենսաբանություն» առարկան կազմված է «Բուսաբանություն», «Կենդանաբանություն», «Մարդու անատոմիա» դասընթացներից, որոնք ներառում են էկոլոգիայի բաղկացուցիչ և ուսուցանվում փորձի հիման վրա:
- Սովորողը հանրակրթական դասընթացների և իր ընտրությամբ գործունեության ժամանակ գործնականում կիրառում է օտար լեզուներ:
- «Ֆիզիկա», «Քիմիա» առարկաների ուսուցումը կազմակերպվում է լաբորատորիաներում` փորձի հիման վրա, ՏՀՏ օգտագործմամբ:
- «Տեխնոլոգիա» առարկան կազմված է փոքրաքանակ խմբերով, գործնական աշխատանքի ձևով կազմակերպվող «Մեդիատեխնոլոգիաներ», «Տնային տնտեսվարություն», «Դիզայն», «Գծագրություն», «Առողջագիտություն և առաջին բուժօգնություն» «Թվային միջոցների սպասարկում», «Դիզայն-խեցեգործություն» դասընթացներից:
- «Արվեստ» առարկան ընդգրկում է կինոդիտում, թատրոն, թանգարաններ և վիրտուալ ցուցադրություններ, ծեսի և տոնի կազմակերպում և երաժշտություն:
- «Հասարակագիտություն» առարկան ընդգրկում է «Բարոյագիտություն», «Մարդու իրավունք» բաղադրիչները:
- «Ֆիզկուլտուրա և անվտանգ կենսագործունեություն» առարկան կազմված է սովորողի ընտրած մարզաձևի թիմային պարապմունքներից և արտակարգ իրավիճակներում անհրաժեշտ հմտությունների ուսուցման դասընթացից։
- 7-9-րդ դասարաններում սովորողը սահմանված կարգով իր ընտրությամբ գործունեություն է իրականացնում` բնագիտական գործունեություն, ինժեներական-տեխնիկական ստեղծագործություն, մաթեմատիկոսի գործունեություն, կինո-ֆոտոգործ, մեդիալրագրություն, օտար լեզու և թարգմանչություն, հայրենագիտություն և էքսկուրսավարություն, կենդանիների խնամք, բույսերի խնամք, կերպարվեստ, դիզայն և մոդելավորում, երաժշտական գործունեություն, տեխնոլոգիա-դիզայն, մարզական գործունեություն, թատրոն:
- Լրացուցիչ կրթության` օտար լեզվի (անգլերեն, վրացերեն, ռուսերեն, ֆրանսերեն, գերմաներեն, իսպաներեն, թուրքերեն, արաբերեն, պարսկերեն), մաթեմատիկայի, տեխնիկական ստեղծագործության, ֆիզիկայի, քիմիայի, աստղագիտության, էկոլոգիայի, կինո-ֆոտոգործի, համակարգչային գրաֆիկայի, համակարգչային կիրառական ծրագրերի, էլեկտրոնային գրատախտակի, դաշնամուրի, ազգային նվագարանի, վոկալի, պարի, կերպարվեստի, քանդակի, խեցեգործության, կարուձևի, կարպետ-գոբելենի, փայտամշակում-մետաղամշակման, ծաղիկների և բույսերի մշակում-ձևավորման, խոհարարության, շախմատի, մարզաձևի (լող, ֆուտբոլ, բասկետբոլ, ձեռքի գնդակ, վոլեյբոլ, սեղանի թենիս, գեղարվեստական մարմնամարզություն, թեթև ատլետիկա) և այլ դասընթացների կազմակերպման համար սովորողի ծնողի հետ կնքվում է լրացուցիչ կրթության պայմանագիր` որպես ուսումնառության պայմանագրի հավելված:
- Ուսումնական պլանի և ուսումնական ծրագրերի կատարողականն արտացոլվում է դպրոցի ղեկավարի, դասավանդողների և սովորողների ուսումնական բլոգներում և սահմանված կարգով ներկայացվող էլեկտրոնային ամսական և կիսամյակային հաշվետվություններում:
- Կիրառվում են գնահատման տարբեր ձևեր, որոնք բերվում են 10 միավորանոց համակարգի: Գնահատման հիմքում դրվում են սովորողի անհատապես և խմբով կատարած աշխատանքների թղթապանակը (այդ թվում` ինքնաստուգումներ, ընթացիկ և կիսամյակային ամփոփիչ ստուգումներ, հեռավար առաջադրանքների կատարում, հետազոտական-ստեղծագործական աշխատանք, ուսումնական կայքի աշխատանք, ուսումնա-հասարակական նախագծեր, ուսումնական ճամփորդություններ, հայրենագիտական արշավներ, ստեղծագործական ստուգատեսներին, հավաքներին, ցուցահանդեսներին, փառատոներին մասնակցություն, լրացուցիչ կրթություն), կիսամյակային հաշվետվությունները: Կիսամյակային գնահատականի մեջ գործունեության յուրաքանչյուր 10 միավորանոց սանդղակով գնահատվող ձևը մտնում է իր կշռային գործակցով: Կարող են գործել դասընթացի ծրագրով նախատեսված գնահատման այլ ձևեր: Խրախուսվում է սովորողի ուսումնական գործունեության ինքնահսկման և ինքնաստուգման ձևերի կիրառումը և հրապարակայնացումը մեդիայի միջոցով:
- Սովորողի ստեղծած այլ տեսակի արդյունքները սահմանված կարգով ներկայացվում են ցուցադրություններում, ցուցահանդեսներում, ստեղծագործական հավաքներում:
- 9-րդ դասարանի վերջում սովորողները հանձնում են ավարտական քննություններ` ԿԳ նախարարության սահմանած կարգով: