Անգլերենի դասավանդումը իմ դասարաններում իրականացնում եմ տարբեր էլեկտրոնային ուսումնական նյութերով, աուդիո և վիդեո CD-ներով:
Անգլերենի ուսուցումը ՏՏ միջոցներով օգնում է սովորողին ձեռք բերել լսելով հասկանալու,խոսելու և կարդալով հասկանալու կարողությունները: Յուրաքանչյուր դասին կազմակերպում եմ լեզվական խաղեր, որոնք նպաստում են սովորողների տարբեր իրավիճակային երկխոսություններ վարելուն: Իմ յուրաքանչյուր դասն ընթանում է դասավանդող-սովորող, սովորող-սովորող, սովորող-դասավանդող հաղորդակցական իրողության մեջ և անընդհատ աշխատում եմ այդ հաղորդակցական կապը չկորցնել, որովհետև հաղորդակցական մոտեցումը օտար լեզվի ուսուցման ամենակարևոր սկզբումքներից մեկն է: Ամեն օր կազմում եմ հաջորդ օրվա բոլոր դասերի պլանները, որոնք ներառում են դասերի նպատակները, դասերի ընթացքում օգտագործվող տարբեր էլեկտրոնային ուսումնական նյութերը, դասերի ընթացքը և տնային առաջադրանքները: Ահա իմ մեկ օրվա դասերի պլանները որպես օրինակ.
Դասի պլան
2.3 դասարան
Թեմա.՝ տառուսուցում(B/b տառի ուսուցում), իմ նախասիրությունները
Նպատակը. Դասի վերջում երեխաները պետք է կարողանան ճանաչել և գրել B/b տառը, ինչպես նաև`վարել կարճ երկխոսություն` “Ինչ եմ սիրում և ինչ չեմ սիրում” թեմայով:
Դասի ընթացքում օգտագործվող էլեկտրոնային ուսումնական նյութերը՝
http://www.starfall.com/n/level-k/letter-b/load.htm?f
http://www.youtube.com/watch?v=4XYDkFGQPzA
Դասի ընթացքը. 1.Ուսումնական նյութի դիտում
2. Աշխատանք գիրք-տետրերի մեջ
3. Լեզվական խաղ գնդակով.
“Do you like apples?” հարցը տալուց հետո փոքրիկ գնդակը նետում եմ մի որևէ սովորողի ուղղությամբ, ով բռնում է այն և արագ պատասխանում է. “Yes, I like apples”, կամ “No, I don’t like apples.” Սովորողը արագ կազմում է իր հարցը և գնդակը նետում է մեկ այլ սովորողի և այդպես շարունակ: Դասն անցնում է շատ ակտիվ և ուրախ ու ամենակարևորը`բոլորի մասնակցությամբ:
Տնային առաջադրանք.
Դիտել վերը նշված ուսումնական նյութը և կրկնել:
3.2 դասարան
Թեմա.՝ Lesson 5(B/b,Pp), գույների և գրենական պիտույքների անունների կրկնություն
Նպատակը. Դասի վերջում սովորողները կկարողանան ասել գրենական պիտույքների անունները՝ նշելով նրանց գույները:Օրինակ. This is a bag. It is blue. This is a pencil. It is red.
Գույների և դասարանական առարկաների վերաբերյալ Power Point ծրագրով պատրաստված ուսումնական նյութեր:
Դասի ընթացքում օգտագործվող էլեկտրոնային ուսումնական նյութերը՝
http://www.youtube.com/watch?v=nMNHZkz5Xmw
Դասի ընթացքը.
1. Դասահարցում(յուրաքանչյուր սովորող նախապես նկարել է իր ընտանիքի անդամներին և հիմա ցույց տալով ասում է ընտանիքի յուրաքանչյուր անդամի անունը, տարիքը)
2. Ուսումնական նյութերի դիտում
3. Դասի նոր նյութի բացատրում
4. Երկխոսություն սովորողների միջև
Տնային առաջադրանք.
1.Դիտել վերը նշված ուսումնական նյութերը և կրկնել:
2.Lesson5(էջ 14), նկարները ցույց տալով ասել նրանց անունները՝ նշելով գույները: Օրինակ՝ Thisisaball. Itisblue.
4.2 դասարան
Թեմա՝. Ներկա շարունակական ժամանակ(Present Continuous Tense)
Նպատակը՝ դասի վերջում սովորողները կկարողանան ճիշտ կիրառել տվյալ բայական ժամանակաձևը նախադասությունների մեջ:
Դասի ընթացքում օգտագործվող էլեկտրոնային ուսումնական նյութերը՝ Round up2 (Audio CD, CD with Grammar Practice)
Դասի ընթացքը.
1. Տնային առաջադրանքի ստուգում
2. Audio CD-ի լսում
3. Round up 2 ուսումնական ձեռնարկից տարբեր վարժությունների կատարում տվյալ ժամանակաձևի վերաբերյալ:
4. Լեզվական խաղ և երկխոսությունների կազմում
Տնային առաջադրանք.
Round up 2(page 39 Ex.3,4/page 40 Ex.5)
5.1 դասարան
Թեմա. 2 ժամանակաձևերի կրկնություն(Present Indefinite և Present Contինւօւս)
In the living room
Նպատակը` դասի վերջում սովորողները կկարողանան ճիշտ տարբերել տվյալ բայական ժամանակաձևերի կիրառությունը նախադասությունների մեջ:
Դասի ընթացքը.
1. Կրկնություն(Սովորական ներկա և ներկա շարունակական ժամանակաձևերի կիրառությունը նախադասությունների մեջ)
2. Տեքստի ընթերցում և թարգմանում: Նոր բառերի դուրս գրում բառատետրերի մեջ:
Տնային առաջադրանք.
1. Կարդալ տեքստը և գրավոր թարգմանել այն.
Յուրաքանչյուր հաջորդ օրվա դասերի պլանները էլեկտրոնային օրացույցի միջոցով ուղարկում եմ դպրոց-պարտեզի և հիմնական դպրոցի ղեկավարներին:Էլեկտրոնային օրացույցն ինձ օգնում է նաև իմ բոլոր դասարանների տնային առաջադրանքները (ներառյալ դասի թեման, ընթացքը)ուղարկել սովորողին և ծնողին, որպեսզի վերջինս տեղեկացված լինի իր երեխայի դասապրոցեսին:
Յուրաքանչյուր դասի վերջում էլեկտրոնային մատյանների մեջ գրանցումներ եմ անում տվյալ սովորողի վարքի և ուսման առաջադիմության մասին: