• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

Դասավանդողի Հաշվետվություն Ա.Գալստյան

 

ՈԻսումնական տարվա սկզբից դասավանդել եմ Ավագ դպրոց վարժարանի 12-րդ,11-րդ և 10-րդ դասարաններում: ՈԻսումնական տարվա սկզբում կազմել եմ Հայոց պատմության առարկայի ծրագիրը 12-րդ,11-րդ և 10-րդ դասարանների համար: ՈԻսումնական պլանի համաձայն շաբատական պարապել եմ 22 ժամ: Ըստ նոր ուսումնական պլանի համաձայն 12-րդ դասարանների սովորողներից առանձնացվել են 2 խումբ 6 ժամ դասընթացով, որոնց մեջ ընդգրկված են 20-ից ավել սովորողներ: Նրանց համարևս կազմել են առանձին ուսուցողական առարկայական ծրագրեր: Այդ ծրագրերը իրենց բովանդակությամբ սկսվել են կիռարվել: 12-րդ դասարանցիներին նախապատրաստում եմ Պետական ավարտական և միասնական քննություններին: Կիսամյակի ընթացքում սովորողների համար համար ստեղծել եմ զուտ ուսումնական միջավայր, փորձել եմ յուրաքանչյուր սովորողի մեջ ձևաորել կրթության նկատմամբ լուրջ վերաբերմունք: Իմ պատրաստած դասերը ավելի արդյունավետ լինելու համար ես առաջնային եմ համարում ինքնակրթությունը, մասնագիտական գրականության խոր իմացությունը: Կիսամյակի ընթացքում ուսումնական պրոցեսը իրականացնում եմ  հիմնականում օգտագործելով էլեկտրոնային գրատախտակը կամ պրոյեկտորը: Անցածբոլոր դասերից թե´ ես, թե´ սովորողները կազմում են ուսումնական նյութեր: Այդ տարբեր թեմաներով ուսումանական նյութերը սովորողները դասերի ժամանակ ներկայացնում են էլեկտրոնային տարբերակներով, դրանց առավել հաջողված ուսումնական նյութերը տեղադրվել են Ավագ դպրոցի կայքում: Սովորողների գիտելիքների ստուգումը կատարվում է պարբերաբար: Կազմված է համապատասխանաբար գիտելիքների ստուգման գրաֆիկ որտեղ ֆիքսվածենստուգմանհամարնախատեսվածբոլորթեմաները, ենթաթեմաներըևժամկետները: 1-ինստուգումըկազնակերպելեմգնահատմանկենտրոնումնոյեմբերամսվասկզբին, 2-րդստուգումըկազմակերպելեմդեկտեմբերիսկզբինևսգնահատմանկենտրոնում: Կազմակերպելեմբացդաս «Հայոցպատմության» դասի  ուսուցումը12-րդդասարանում: 10-րդև11-րդդասարաններիսովորողներիհամարնույնպեսթե´ ես, թե´ սովորողները կազմելենուսումնականբազմաթիվնյութեր, թեստայինառաջադրանքներորոնքներկայացվելենէլեկտրոնայինտարբերակներովN1, N5, N6-րդլսարաններումինչպեսնաևավագդպրոցիընթերցասրահումևայլն: Մասնակցելեմբոլորսեմինարպարապունքներին: Երկուուսումնականպարապունքեսեմվարել: Քննարկելեմտարբերթեմաներ, ակտիվկերպովհամագործակցումեմմերուսումնականկենտրոնի, դասավանդողների, ծնողներիևսովորողներիհետ:

Ներքինկարգապահականկանոնները.

Կիսամյակիընթացքում  անհարգելիոչմիբացակայությունչեմունեցել, կանոններըչեմխախտել: