• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

ՏԻԵԶԵՐՔ. ԵՐԿԻՐ ՄՈԼՈՐԱԿ

Տիեզերք. Երկիր մոլորակ-նախագծը հնարավորություն կտա սովորողներին ճանաչել տեսանելի և անտեսանելի տիեզերքը, այն մարդկանց, ովքեր զբաղվել և զբաղվում են տիեզերքի ուսումնասիրությամբ,  կանխատեսելԵրկիր մոլորակի ապագան, միջամտել և նպաստել մոլորակի պահպանմանը:

Թեմա`

Տիեզերք. Երկիր Մոլորակ

Ընդհանուր նպատակներ՝ տիեզերքի մասին գիտելիքների ձևավորում և զարգացում, միջավայրի ճանաչողություն:

Ընդհանուր խնդիրներ՝

  • Սովորողների աշխարհաճանաչողության զարգացում
  • Սովորողների ակտիվ գործունեություն և նախագծի ընթացքի ստեղծական միջամտություն
  • Բնական, կենսականմիջավայրի ուսումնասիրություն
  • Դիտումներ/դիտարկումներ/կատարելու, դրանքդասավորելու, համադրելու, մշակելուհմտություններիձևավորում
  • Երկրային,  երկնային երևույթները դիտարկելու  / դիտելու/և գրանցելու տեխնոլոգիայի մշակում
  • Համադրելու , վերլուծելու, քննարկելու, մեկնաբանելու, եզրակացություններ անելու  ունակությունների ձևավորում և զարգացում
  • Աշխատանքային խմբերի ձևավորում /անհատական, խմբային, դասարանական/
  • Կատարվելիք աշխատանք իընթացիկ փուլեր
  • Ժամանակացույց /ըստփուլերիևամբողջական/
  • Մեթոդների ընտրություն
  • Անհրաժեշտ ՏՀՏ միջոցների կիրառում /ըստ տարիքային առանձնահատկության/
  • Անհրաժեշտ գործիքներ և նյութեր
  • Տեխնոլոգիական գիտելիքների ձևավորում, զարգացում, կիրառում, ցուցադրում
  • Աշխատանքային գործունեության արդյունքում բազմազան ուսումնական նյութերի ստեղծում

Աշխատանքի ընթացքը /ըստ դասարանների/

Առաջին դասարան

Մաթեմատիկա

 

Խմբավորումներ  / ըստ որոշակի հատկանիշի/, զույգերի կազմում,  անընդհատ և  դիսքրետ մեծություններ`մեծ և փոքր , շատ-քիչ, երկար- կարճ,հաստ- բարակաջ-ձախ,առաջ –հետ, վերև-ներքև, գտնում են առարկաների, երևույթների տարբերությունը: /Smart դասեր/ Բնագիտական փորձ, խաղեր , համաչափության և օրինաչափության  խաղ-դաս /SMART/:

Մայրենի

Գտնում են հանելուկ-նկարների պատասխանները /արև, լուսին, աստղեր և այլն…/:

Հանելուկները`այստեղ, շուտասելուկներ:

Երգ-երաժշտություն  /«Արև’, արև եկ-եկ»  երգերի շարք/

Սովորում-խաղում  են  Աթ. Խնկոյանի «Առավոտը գյուղում»բանաստեղծությունը:

Զրույց-քննարկումգիշերվաևցերեկվամասին:

Նկարչություն  Մի գիծ ՝ես, մի գիծ՝ դու հնարքով . թղթի վրա նկարում ենարևի և լուսնի տրամադրություն: Նկարում են ամպի տրամադրությունը:

Տեխնոլոգիա. Մնջախաղ-ներկայացում:

Ես և շրջակա աշխարհը.Դիտումներ, Զրույց-քննարկում արևի, լուսնի, ամպերի մասին:

Մեդիատեխնոլոգիա Նկարում են  լուսինն ու աստղերը Pait-ով:

Ճամփորդություն կրթահամալիրի Մեդիակենտրոնի աստղացուցարան:

Երկրորդ դասարան

Մայրենի

Նախագիծն իրականացնելու ընթացքում նախատեսված ընթերցանության թեմաները՝ ՀԱՅ ՀԻՆ ՎԻՊԱՇԽԱՐՀԸ  /էլ. հասցեից/

Թեմաներ`

<<ՏՂԱՆ ԵՎ ԱՐԵՎԸ>>

<<ԱՐԵՎ ԵՎ ԼՈՒՍԻՆ>>

<<ԼՈՒՍԻՆ>>

<<ԱՂՋԻԿՆ ՈՒ ԱՐԵՎԸ>>

Հանելուկներ` այստեղ

Հորինում են տիեզերական բառեր/բացատրում/

Մաթեմատիկա

Կազմել հետաքրքրաշարժ և ուսուցողական խնդիրներ

Ես և շրջակա աշխարհը

Սովորողները թվարկում են այն ամենն ինչ տեսնում են իրենց շուրջը: Տարբերակում են բնության ստեղծած առարկաները մարդու ստեղծած առարկաներից: Դիտում են ուսումնական մուլտֆիլմ տիեզերքի մասին:

Տեխնոլոգիա

Մի գիծ ՝ես, մի գիծ՝ դու /նկարումենիրենցդասարանիտիեզերքը, մոլորակը/

Ստեղծում են իրենց դասարանի մոլորակը /ծաղիկներով, իրենց ստեղծած տիկնիկներով, paint-ով, գուաշով նկարած, ծեփամածուկով կամ կավով ծեփած մոլորակներով և այլն/

Բնագիտություն

Փորձ- անձրևի վերաբերյալ

Երրորդ դասարան

Մաթեմատիկա

Իրական տվյալներով կազմում են խնդիրներ՝ օգտագործելով չափման միավորներ և բազմանիշ թվեր:

Մայրենի

Ընթերցանության թեմաներ՝

  • Ֆրանս. ժող. հեքիաթ«Ճանապարհորդություն դեպի լուսին»
  • «Արևքուրիկ»ընթերցարան՝  «Արև», «Լուսին», «Աստղեր»,  «Ինչու՞ է երկինքըկապույտ»

Թեմային վերաբերող զանազան հարցեր են գրում,  պատասխաններ փնտրում, հանելուկներ կազմում,  բառաբարդումներանում,պատմություններ հորինում:

Ես և շրջակա աշխարհը

Դիտարկումներ, դիտումներ /արև, աստղեր, լուսին/տվյալներիգրանցում, հայթայթում/ համացանց/

Արեգակնային համակարգ  /գիտեմ/

Երկիր մոլորակ  /պահպանության խնդիր/

Համաստեղություններ  /իմհամաստեղությունը/

Օրացույց  /ամենատարբեր, ամենահնարավոր /

Տեխնոլոգիա

Արեգակի դիտումների համար յուրաքանչյուրը հատուկ ակնոց է պատրաստում, խմբով պատրաստում են մեծ մոլորակ /մանուկներիմոլորակ/ և ձևավորում ՝ օտագործելով տարբեր նյութեր:

Ուսճամփորդություն

Աստղացուցարան

Կարելի է նաև խաղեր կազմակերպել:

Չորրորդ դասարան

Թվաբանություն Տիեզերական խնդրագրքերի կազմում

Մայրենի

Նախագիծն իրականացնելու ընթացքում նախատեսված ընթերցանության թեմաները՝

ԱվետիքԻսահակյան«Նուկիմ քաղաքի խելոքները»

Մեթոդական հնար՝<<Խորանարդում>> /Նոթբուքով աշխատանք/

Տիեզերական այլ մարմինների մասին ընթերցումներ համացանցից

Ես և շրջակա աշխարհըՀետազոտություններ և  դիտումներ /արև, լուսին, աստղեր/, տվյալների գրանցման աղյուսակների կազմում:Ուսումնասիրություններ Երկիր մոլորակի մասին:

Ուսումնականճամփորդություն

Ճամփորդություն դեպի Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի աստղացուցարան և Բյուրական:

Տեխնոլոգիա

Աշխատանք խմորով և գուաշով:

 

Թամարա Մարիմյան / Առաջին դասարան/

Արմինե Գյոնջյան /Երկրորդ դասարան/

Նունուֆար Սմբատյան /Երրորդ դասարան/

Տաթև Ավետիսյան /Չորրորդ դասարան/