Տիեզերք. Երկիր մոլորակ-նախագծը հնարավորություն կտա սովորողներին ճանաչել տեսանելի և անտեսանելի տիեզերքը, այն մարդկանց, ովքեր զբաղվել և զբաղվում են տիեզերքի ուսումնասիրությամբ, կանխատեսելԵրկիր մոլորակի ապագան, միջամտել և նպաստել մոլորակի պահպանմանը:
Թեմա`
Տիեզերք. Երկիր Մոլորակ
Ընդհանուր նպատակներ՝ տիեզերքի մասին գիտելիքների ձևավորում և զարգացում, միջավայրի ճանաչողություն:
Ընդհանուր խնդիրներ՝
Աշխատանքի ընթացքը /ըստ դասարանների/
Առաջին դասարան
Մաթեմատիկա
Խմբավորումներ / ըստ որոշակի հատկանիշի/, զույգերի կազմում, անընդհատ և դիսքրետ մեծություններ`մեծ և փոքր , շատ-քիչ, երկար- կարճ,հաստ- բարակ, աջ-ձախ,առաջ –հետ, վերև-ներքև, գտնում են առարկաների, երևույթների տարբերությունը: /Smart դասեր/ Բնագիտական փորձ, խաղեր , համաչափության և օրինաչափության խաղ-դաս /SMART/:
Մայրենի
Գտնում են հանելուկ-նկարների պատասխանները /արև, լուսին, աստղեր և այլն…/:
Հանելուկները`այստեղ, շուտասելուկներ:
Երգ-երաժշտություն /«Արև’, արև եկ-եկ» երգերի շարք/
Սովորում-խաղում են Աթ. Խնկոյանի «Առավոտը գյուղում»բանաստեղծությունը:
Զրույց-քննարկումգիշերվաևցերեկվամասին:
Նկարչություն Մի գիծ ՝ես, մի գիծ՝ դու հնարքով . թղթի վրա նկարում ենարևի և լուսնի տրամադրություն: Նկարում են ամպի տրամադրությունը:
Տեխնոլոգիա. Մնջախաղ-ներկայացում:
Ես և շրջակա աշխարհը.Դիտումներ, Զրույց-քննարկում արևի, լուսնի, ամպերի մասին:
Մեդիատեխնոլոգիա. Նկարում են լուսինն ու աստղերը Pait-ով:
Ճամփորդություն կրթահամալիրի Մեդիակենտրոնի աստղացուցարան:
Երկրորդ դասարան
Մայրենի
Նախագիծն իրականացնելու ընթացքում նախատեսված ընթերցանության թեմաները՝ ՀԱՅ ՀԻՆ ՎԻՊԱՇԽԱՐՀԸ /էլ. հասցեից/
Թեմաներ`
<<ՏՂԱՆ ԵՎ ԱՐԵՎԸ>>
<<ԱՐԵՎ ԵՎ ԼՈՒՍԻՆ>>
<<ԼՈՒՍԻՆ>>
<<ԱՂՋԻԿՆ ՈՒ ԱՐԵՎԸ>>
Հանելուկներ` այստեղ
Հորինում են տիեզերական բառեր/բացատրում/
Մաթեմատիկա
Կազմել հետաքրքրաշարժ և ուսուցողական խնդիրներ
Ես և շրջակա աշխարհը
Սովորողները թվարկում են այն ամենն ինչ տեսնում են իրենց շուրջը: Տարբերակում են բնության ստեղծած առարկաները մարդու ստեղծած առարկաներից: Դիտում են ուսումնական մուլտֆիլմ տիեզերքի մասին:
Տեխնոլոգիա
Մի գիծ ՝ես, մի գիծ՝ դու /նկարումենիրենցդասարանիտիեզերքը, մոլորակը/
Ստեղծում են իրենց դասարանի մոլորակը /ծաղիկներով, իրենց ստեղծած տիկնիկներով, paint-ով, գուաշով նկարած, ծեփամածուկով կամ կավով ծեփած մոլորակներով և այլն/
Բնագիտություն
Փորձ- անձրևի վերաբերյալ
Երրորդ դասարան
Մաթեմատիկա
Իրական տվյալներով կազմում են խնդիրներ՝ օգտագործելով չափման միավորներ և բազմանիշ թվեր:
Մայրենի
Ընթերցանության թեմաներ՝
Թեմային վերաբերող զանազան հարցեր են գրում, պատասխաններ փնտրում, հանելուկներ կազմում, բառաբարդումներանում,պատմություններ հորինում:
Ես և շրջակա աշխարհը
Դիտարկումներ, դիտումներ /արև, աստղեր, լուսին/տվյալներիգրանցում, հայթայթում/ համացանց/
Արեգակնային համակարգ /գիտեմ/
Երկիր մոլորակ /պահպանության խնդիր/
Համաստեղություններ /իմհամաստեղությունը/
Օրացույց /ամենատարբեր, ամենահնարավոր /
Տեխնոլոգիա
Արեգակի դիտումների համար յուրաքանչյուրը հատուկ ակնոց է պատրաստում, խմբով պատրաստում են մեծ մոլորակ /մանուկներիմոլորակ/ և ձևավորում ՝ օտագործելով տարբեր նյութեր:
Ուսճամփորդություն
Աստղացուցարան
Կարելի է նաև խաղեր կազմակերպել:
Չորրորդ դասարան
Թվաբանություն Տիեզերական խնդրագրքերի կազմում
Մայրենի
Նախագիծն իրականացնելու ընթացքում նախատեսված ընթերցանության թեմաները՝
ԱվետիքԻսահակյան«Նուկիմ քաղաքի խելոքները»
Մեթոդական հնար՝<<Խորանարդում>> /Նոթբուքով աշխատանք/
Տիեզերական այլ մարմինների մասին ընթերցումներ համացանցից
Ես և շրջակա աշխարհըՀետազոտություններ և դիտումներ /արև, լուսին, աստղեր/, տվյալների գրանցման աղյուսակների կազմում:Ուսումնասիրություններ Երկիր մոլորակի մասին:
Ուսումնականճամփորդություն
Ճամփորդություն դեպի Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի աստղացուցարան և Բյուրական:
Տեխնոլոգիա
Աշխատանք խմորով և գուաշով:
Թամարա Մարիմյան / Առաջին դասարան/
Արմինե Գյոնջյան /Երկրորդ դասարան/
Նունուֆար Սմբատյան /Երրորդ դասարան/
Տաթև Ավետիսյան /Չորրորդ դասարան/