2013-2014 ուսումնական տարի
Դասընթացի, ակումբի ծրագիրը (այսուհետ` ծրագիր) շարունակում-լրացնում է նախորդ ուսումնական տարվա ծրագիրը։
- Ուսումնական միջավայրի պահանջներ.
- ուսումնական կաբինետ
- համացանցում ուսուցման միջավայրը (կայք, ուսուցչի բլոգ….)
- ուսուցչին անհրաժեշտ գործիքներ և նյութեր
- սովորողին անհրաժեշտ գործիքներ և նյութեր
- ուսումնական նյութեր (դասագիրք, ձեռնարկ, էլեկտրոնային ռեսուրս և այլն)
- Բովանդակությունն ըստ դասարանների, այդ թվում`
- ձևավորվող (զարգացող) կարողություններ, հմտություններ, գիտելիք
- մեդիա (գործիքներ, համակարգչային ծրագրեր, կրթահամալիրի կայք) հմտություններ
- իրականացվող ընդհանուր և սովորողի ընտրությամբ ուսումնական նախագծերը, այդ թվում` կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով որոշված նախագծեր
- Ծրագրային նյութի յուրացման կազմակերպումը.
- ուսումնական պարապմունքների` դասերի, ակումբային պարապմունքների կազմակերպման մեթոդական նկարագրություն.
- ծրագրով անհրաժեշտ ուսումնական նյութերի (էլեկտրոնային և տպագիր գրականություն, ֆիլմեր, այլ) մեդիափաթեթի ստեղծման և դրանց օգտագործման մեթոդական նկարագրություն.
- ուսումնական նախագծի մշակման-իրականացման կազմակերպման մեթոդական նկարագրությունը.
- սովորողի ինքնուրույն յուրացման նյութը (ընթերվող ուսումնական գրականություն). սովորողի ինքնակրթության (մասնագիտական ընթերցանության) կազմակերպման մեթոդական նկարագրություն.
- ուսումնական ճամփորդությունները. ծրագրով նախատեսված ճամփորդության կազմակերպման մեթոդական նկարագրություն
- մասնագիտական փորձառությունները. փորձառության կազմակերպման մեթոդական նկարագրություն
- ծրագրով որոշված ստեղծագործական հավաքների, համերգների, ցուցահանդեսների, ներկայացումների մասնակցության կամ կազմակերպման մեթոդական նկարագրություն
- դասավանդողի և սովորողի ուսումնական բլոգների (բլոգի համապատասխան բաժնի) վարմանը ներկայացվող պահանջներ
- Հատուկ ուսուցում. այդ թվում` սովորողների հետազոտական աշխատանք. (հնարավոր հետազոտական աշխատանքների թեմաներ` իրենց անոտացիաներով, որոնցից սովորողները կարող են խմբով կամ անհատապես ընտրել իրենց ընտրությամբ, դրանց կատարման ժամկետները) և հատուկ կարիքներով սովորողների աշխատանք
- Սովորողների հետազոտական աշխատանքին ներկայացվող պահանջներ
- Ստուգման և կիսամյակային, տարեկան գնահատման կարգը. սովորողի ուսումնական բլոգի (բլոգի համապատասխան բաժնի) բովանդակությունը, ինքնաստուգման, ստուգողական առաջադրանքների ժամանակացույցը և բովանդակությունը
- Այլ