Կրթահամալիրի առաջարկած այլընտրանքային ատեստավորումը, ի տարբերություն նախարարության կողմից իրականացվող ատեստավորման, չի ստուգում չոր գիտելիքներ, այլ ստուգում է ուսուցչի մանկավարժական գործունեությունը․․․Ինչպե՞ս կարելի է ուսուցչին գնահատել՝ հիմնվելով միայն գիտելիքի վրա, արդյո՞ք միայն գիտելիքների պաշարն է ուսուցչին դարձնում «ուսուցիչ»: Այդ դեպքում ինչո՞վ է ուսուցիչը տարբերվում գիտնականից: Ի վերջո, ինչու՞ է ուսուցիչը կոչվում «ուսուցիչ»․․․
Հեղինակային կրթական ծրագրի դասավանդողների կամավոր ատեստավորման փաթեթների հանրային ներկայացումը լուսաբանում է Ավագ դպրոցի սովորող Իլոնա Սահակյանը։
Նյութը՝ դասավադողի բլոգում։
Էջի լուսանկարը՝ Իլոնա Սահակյանի