• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

Աշխատանքային սեմինար (workshop)

Աշխատանքային սեմինարի ծրագիր

Աշխատանքի համար տրամադրվող տարածքներն ու սահմանները՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրին հարող տարարծքներ և պուրակներ:

Աշխատանքային սեմինարի անցկացման  ժամկետները` 22.08. 2016 – 29.08.2016։

Մասնակիցների նախատեսվող քանակ՝

12 - 20 ուսանող (4 խումբ, ամեն մեկը` 5 հոգի)  և 4 դասախոս (խմբին` 1 դասախոս)։

Ամեն խմբին նախատեսվում է կցել նաև «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրից 3-4 սովորող (ընդհանուր10-ը սովորող)` որպես ազատ ունկնդիր և մասնակից, յուրաքնաչյուր խմբի հետ նաև մեկ դասավանդող (ընդհանուր 4 դասավանդող) :

Աշխատանքային սեմինարը իր մեջ ներառելու է նախագծային կիրառական աշխատանք, քննարկումներ, ներածական դասախոսությունների շարք, ինչպես նաև ուսանողների կողմից պատրաստած պրեզենտացիաներ:

Աշխատանքային սեմինարի անցակցման վայր` «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Մայր դպրոց՝ 3-րդ հարկ

Աշխատանքի սկիզբը` ժամը՝ 10:30։  

Աշխատանքային սեմինարի համար անհրաժեշտ գույք և պարագաներ՝

  •  4 - 5 համակարգիչ համալրված AutoCad, ArchiCad, Revit, 3D max ծրագրերով
  • 5 - 6 ուղղանկյուն սեղաններ ընդհանուր քննարկումներ և աշխատանք իրականացնելու համար
  • Ա3, Ա4 ֆորմատի թղթեր
  • Ա3 պրինտեր (գունավոր)
  • Ա4 կամ Ա3 ֆորմատի սկաներ
  • Անլար ինտերնետ. Wi Fi 
  • Պրոյեկտոր

Մասնակից դասախոսներ

  • Վարդանյան Հրաչյա
  • Եղիկյան Արթուր
  • Ներսիսյան Տաթևիկ
  • Ջավադյան Լուսինե

Մասնակից դասավանդողներ

  • Կարինե Մացակյան
  • Թամար Հարությունյան
  • Արեն Շահնազարյան
  • Գագիկ Չարչյան

ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑ ԵՎ ՕՐԵՐԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

Օր առաջին. 22.08.2016

  • Ողջույնի խոսք (Աշոտ Բլեյան, Արմեն  Շատվորյան)     10 ր.
  • Տարածքի ներկայացում (Թարխանյան)               15 ր.
  • Թեմաների ներկայացում և խմբերի ձևավորում   10 ր.
  • Տարածքի ուսումնասիրություն և ընտրություն   60 ր.
  •  Ընդհանուր ներածական խոսք 15ր.
  • «Ճարտարապետության մասին»       (Շատվորյան)    15 ր.
  • Առաջադրանքի վերլուծական քննարկումներխմբերի մեջ 20 ր.                                                                                
  • Աշխատանքի սկիզբ   

Օր երկրորդ. 23.08.2016

  • Ներածական դասախոսություն «Նախագծի կառավարում» (project management) թեմայով  (Վանյան)
  • Ներածական դասախոսություն «Փոքր ճարտարապետական ձևեր» թեմայով   (Խոստիկյան) 20 ր.
  • Յուրաքանչյուր խմբի աշխատանքի թեմատիկ ուղղվածության ընտրություն և ուսումնասիրություն
  • Թիմային աշխատանք

Oր երրրորդ. 24.08.2016

  • Ըստ ընտրված թեմաների տանը պատրաստած ուսումնասիրության արդյունքների ընդհանուր ներկայացում
    (ամեն խմբի թեմայի ներկայացման տևողությունը 15 ր.)   60 ր.
  • Ներածական դասախոսություն «Լողավազաններ» թեմայով.  (Եղիկյան) 15 ր.
  • Քննարկումներ և վերլուծություն      20 ր.
  • Թիմային աշխատանք

Օր չորրորդ. 25.08.2016    

  • Ներածական դասախոսություն «Նախագծերի նյութերի վիզուալ պատշաճ և ժամկետում ներկայացում» թեմայով.  (Շատվորյան) 15 ր.       
  • Ներածական դասախոսություն «Ցուցանակներ, նշաններ..» թեմայով. (Բալասանյան)     20 ր.
  • Թիմային աշխատանք

Օր հինգերորդ. 26.08.2016

  • Աշխատանքի ամփոփիչ փուլ և վերջնական նյութերի պատրաստում
  • Թիմային աշխատանք

Օր վեցերորդ. 27.08.2016

  • Վերջնական աշխատանքների ամփոփում
  • Արդյունքների ներկայացում (ամեն խմբի թեմայի ներկայացման տևողությունը 15 ր.)  60 ր.
  • Աշխատանքների գնահատում

Օր յոթերորդ. 28.08.2016. Հանգստյան օր

Օր ութերորդ. 29.08.2016

  • Վկայագրերի շնորհում և պարգևատրում

Աշխատանքի  ձևաչափը

Ընթացիկ աշխատանքներն իրականացվում են ազատ ֆորմատով, իսկ վերջնական արդյունքները ներկայացվում են A2 թղթերի վրա տպված ընդհանուր տեսքը և զուգահեռ թվային տարբերակով (power point, pdf, etc.)

Գնահատող հանձնաժողով`

  • Սարգիս Թովմասյան
  • Կարինե Մացակյան
  • Թամար Հարությունյան
  • Արեն Շահնազարյան      
  • Գագիկ Չարչյան
  • Արտավազդ Թարխանյան

Գնահատման չափանիշներ

Բանավոր ներկայացում                      (մինչև)       2
Վիզուալ ներկայացում                        (մինչև)       4
Ստեղծագործական մոտեցում             (մինչև)       2
Կիրառական բաղադրիչ                      (մինչև)       2
Ընդամենը`                                                        10 բալ

Լուսաբանում

Սեբաստացի TV, Սեբաստացի ռադիո, կրթահամալիրյան լրատվական խմբագրություններ