• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

Brief aus Deutschland

Die Antwort des Lehrers Dirk Bögemnn aus Köln (Deutschland ) auf die Frage der Deutschlehrerin des Bildungskomplesex Zaruhi Babajanyan über die Verwendung (oder Nichtverwendung) digitaler Mittel während seines Lehrprozesses, schreibt. ,,Nun eine Kurzinfo zum Einsatz digitaler Medien in meinem Unterricht: 

Häufigkeit: regelmäßig, in meinem Unterricht (Spanisch, Geschichte) mindestens 1x pro Woche (Internetrecherche für eine Hausaufg. oder als Vorbereitung eines Referates). Referate werden z.T. als Powerpoint Präsentation gehalten.

Grund (auch Vorteile): schnelle Verfügbarkeit vieler Quellen, zeitgemäß, Schulung der Medienkompetenz der Schüler.  In anderen Fächern (z.B. Biologie, Chemie) nutzen Lehrer und Schüler auch ein schulinternes Low Net, wo z.B. Aufgaben für Schüler abgelegt werden.

Vor kurzem wurden mehrere digitale Tafeln angeschafft, die aber noch recht selten genutzt werden,,.

Die Armenische Übersetzung

Գերմանիայի Քյոլն քաղաքի դպրոցներից մեկի ուսուցիչ Դիրկ Բյոգեմաննը, Հանրակրթական ԴիջիԹեք 2014-ի շրջանակներում  «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի գերմաներենի դասավանդող Զարուհի Բաբաջանյանի կողմից կրթական պրոցեսում թվային տեխնոլոգիաների կիրառման վերաբերյալ իրեն ուղղված հարցին ի պատասխան` գրում է. «Հակիրճ տեղեկատվություն` դասապրոցեսում թվային տեխնոլոգիանրի կիրառման իմ փորձի վերաբերյալ.

Հաճախականությունը` Իսպաներենի և պատմության իմ դասաժամերին պարբերաբար, նվազագույնը շաբաթական մեկ անգամ կիրառում ենք թվային տեխնոլոգիաներ (տնային առաջադրանքների կատարման կամ ռեֆերատների պատրաստման համար): Ռեֆերատները մասամբ ներկայացվում եմ Powerpoint պրեզենտացիայի տեսքով:

Առավելությունները` բազմաթիվ աղբյուրների արագ հասանելիություն, արդիականություն, աշակերտների մեդիահմտությունների զարգացում:

Այլ առարկաների դեպքում (օր. կենսաբանություն, քիմիա)ուսուցիչներն ու աշակերտները կիրառում են նաև դպրոցական low Net, ուր տեղադրվում են առաջադրանքներ աշակերտների համար:

Վերջերս տեղադրվել են բազմաթիվ թվային գրատախտակներ, որոնք, սակայն, առայժմ հազվադեպ են օգտագործվում»: