• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

Կրթահամալիրի ուսուցիչների կողմից ներկայացված նախագծեր

Նորարար ուսուցիչների հայաստանյան 2-րդ ֆորում

Անահիտ Հարությունյան «Էլեկտրոնային այբբենարաններ»

Արմինե Աբրահամյան «Էլեկտրոնային մատենիկներ»

Նաիրա Դալուզյան «Կայքը որպես ուսումնական միջոց»

Արմինե Գյոնջյան «Նախաթվային և նախաայբբենական շրջան»

Գեղեցիկ Սահակյան «Էլեկտրոնային  խաղերը` որպես մաթեմատիկական խնդիրների լուծման միջոց»

Լիլիթ Բաբայան «ՏՀՏ միջոցների կիրառումը սովորողների ինտեգրացված ուսուցման կազմակերպման ընթացքում»

Լուսինե Փաշայան «Թատրոնը կրտսեր դպրոցում»

Անահիտ Ավագյան «Բնագիտությունը կրտսեր դպրոցում»

Նունե Մովսիսյան «Գրականության դասագրքի մեր մոդելը»

Հասմիկ Ղազարյան «Գրաբար»

Լուսինե Մանուկյան «Կայքը` որպես ուսումնական միջավայր»

Լուսինե Բուշ, Սրբուհի Աղաբաբյան «Դպրոց ենք գալիս առանց պայուսակի»

Ժաննա Հակոբյան «Фразеологизмы о животных»

Տաթևիկ Թամազյան «Զատկական ծես»

Թամար Սահակյան «Ինտերակտիվ թեստ «Ուղղագիծ հավասարաչափ շարժում»»

Նաիրա Հարությունյան «Համակարգիչն ու առողջությունը»

Մերի Առաքելյան «Մեդիայի կիրառումը երաժշտական գործունեության մեջ»

Նաիրա Նիկողոսյան «Ստեղծագործական բաց հավաք»

Արմինե Թոփչյան «Ուսումնական գործունեության  ուսումնասիրության արդյունքների արձանագրում-ամփոփումը` որպես գնահատման արդյունավետ միջոց»

Արմինե Բաբայան «Նորավանքի վանքային համալիրը և ճարտարապետ Մոմիկը»