Թարգմանում են Միջին դպրոցի սովորողները։ Նախագծի համակարգումը՝ Գոհար Բալջյանի․
Աղվեսը երբեք առյուծ չէր տեսել: Հանկարծ, տեսնելով նրան առաջին անգամ, նա այնքան սաստիկ վախեցավ, որ հազիվ ողջ մնաց: Երբ որ տեսավ առյուծին երկրորդ անգամ, կրկին վախեցավ, բայց արդեն ոչ այնքան ուժեղ, ինչպես առաջին անգամ: Իսկ երրորդ անգամ տեսնելով առյուծին՝ նա համարձակություն հավաքեց այն աստիճան, որ մոտեցավ առյուծին և խոսեց նրա հետ:
Սարսափելիին էլ է կարելի վարժվել:
Թարգմանությունը՝ 6-րդ դասարանի սովորող Սեդա Մարգարյանի
Մի մարդ ուշանում էր գնացքից և վազքի ժամանակ կորցրեց ձեռնոցներից մեկը։ Արդեն նստած վագոնի մեջ նա հայտնաբերեց, որ իր գրպանում միային մեկ ձեռնոց կա։ Գնացքը շարժվել էր, և մարդը դրսում տեսավ իր ձեռնոցը։ Նա կանգնեց և պատուհանից գցեց այն ձռենոցը, որը իր ձեռքում էր։ «Այն մարդը, ով կգտնի առաջին ձեռնոցը, կգտնի նաև երկրորդը»,- մտածեց նա։