1-12-րդդասարանիսովորողների, ուսուցիչների օտար լեզվի ուսուցմանկազմակերպումը կրթահամալիրի դպրոցներում(դպրոցների ղեկավարների գրավոր տեղեկանք, գնահատման ծառայության ղեկավարի ուսումնասիրություն)
Ընդհանուր հանրակրթական դասընթացների կազմակերպումը իրականցվումէ համաձայն 2012-2013 ուստարվաուումնականպլանիև առարկայական ծրագրերի: Ուսումնասիրության համար հիմք են ծառայել 2012-2013 ուստարվաուումնականպլանը և դասացուցակը: Ուսումնասիրել եմ նաև կրտսեր դպրոցում օտար լեզուների դասեր. մի դպրոցի օրինակով, դիտարկել եմ, թե որքանով է դասը համապատասխանում հանրակրթական առարկայական ծրագիրին , ինչ գրականություն են օգտագործում և ինչ ՏՀՏ միջոցներ են առկա սովորողի և դասավանդողի մոտ: Դիտման արդյունքում պարզեցի, որ դասասենյակները համապատասխանում են ընդհանուր պահանջներին, իսկ սովորողների մոտ 3 դասարաններում միասին նոթբութ կամ նեթբուք առկա էր 3 սովորողի մոտ, իսկ 3 դասավանդողից 2-ի մոտ:
Ակումբային գործունեության կազմակերպումը: Գործում է օտար լեզուների երկու ակումբ. անգլախոսներիակումբ, ղեկավար՝ՅուրաԳանջալյանև անգլերենլեզվիևմշակույթի գրականակումբ, ղեկավար՝ՇուշանԱզատյան: Հրապարակված ծրագրեր չկան: Սեպտեմբեր ամսին անգլախոսներիակումբըունեցել է 2 հանդիպում, որի մասին տեղեկատվություն դրվել է mskh.am-իանգլերենիէջում:
mskh.am-ի օտարալեզու էջեր:Ուսումնաիրել եմ mskh.am-իօտարալեզուների էջերը (էջերի ընդհանուր թիվը, թողարկված առաջին նյութը, թողարկված վերջին նյութը, սովորողների թողարկած նյութերի քանակը), որի արդյունքում պարզել եմ, որ ամենաակտիվ գործում են ռուսերենի և վրացերենի էջերը:
Կան էջեր անգլերենից՝ էջերի ընդհանուր թիվը՝ 9-ը, թողարկված առաջին նյութը`12.12.2010, թողարկված վերջին նյութը՝ 23.09.2012 «Հեղինակային կրթական ծրագրերի 7–րդ ամնամյա աշնանային ստեղծագործական հավաք»:
Ֆրանսերնից՝ էջերի ընդհանուր թիվը՝ 5-ը, թողարկված առաջին նյութը`17.12.2010 , թողարկված վերջին նյութը՝ 14.05.2012:
Վրացերենից՝ էջերի ընդհանուր թիվը՝ 26 , թողարկված առաջին նյութը` 14.12.2010, թողարկված վերջին նյութը` 17.09.2012 «Հեղինակային կրթական ծրագրերի 7–րդ ամնամյա աշնանային ստեղծագործական հավաք:
Ռուսերենից՝ էջերի ընդհանուր թիվը՝ 28 ՙՙКонкурс для старшеклассников стран СНГ՚, թողարկված առաջին նյութը` 17.12.2010, թողարկված վերջին նյութը՝ 08.09.2012:
Իսպաներենից`էջերի ընդհանուր թիվը՝ 2, թողարկված առաջին նյութը` 14.12.2010, թողարկված վերջին նյութը` 17.09.2012 «Հեղինակային կրթական ծրագրերի 7–րդ ամնամյա աշնանային ստեղծագործական հավաք:
Գերմաներենից` էջերի ընդհանուր թիվը՝ 2, թողարկված առաջին նյութը`05.03.2012, թողարկված վերջին նյութը` 14.04.2012:
Թուրքերենից`էջերի ընդհանուր թիվը՝ 1 (3 նյութ), թողարկված առաջին նյութը` 05.03.2012, թողարկված վերջին նյութը` 11.04.2012:
Դպրոց-պարտեզի, Նորդպրոցի, Հիմնականդպրոցի, Գեղարվեստիկրտսերդպրոցիենթակայքերըունենուրախօտարլեզու(անգլերեն, ռուսերեն) բաժինը, որտեղտեղադրվումենսովորողներիևուսուցիչներիստեղծածուսումնականնյութերը: ԴրանցիցակտիվացրածչիԳեղարվեստիդպրոցպարտեզիբաժինը:
Հեռավար և առցանց ուսուցման կազմակերպում: Հիմնականդպրոցի,Դպրոց-պարտեզիենթակայքերումբացվածենառցանցուսուցմանբաժիններ: ԴրանցիցակտիվացրածչիԴպրոց-պարտեզիբաժինը:
Հեռավար և առցանցուսուցումը կազմակերպվում էկրթահամալիրիկայքի, բլոգներիևէլեկտրոնայինփոստերիմիջոցով(դասավանդողներիպնդմամբ): Բլոգներիբաժինունենկրթահամալիրիբոլորկրթականծրագրերը, բացառությամբարհեստագործականդպրոցի:
Գործածվող գրականություն: Ուսումնասիրել եմ նաև կրտսեր դպրոցում օտար լեզուների դասերը. մի դպրոցի օրինակով, դիտարկել եմ, թե որքանով է դասարանում օգտագործվող գրականությունը (թղթային և էլեկտրոնային) համապատասխանում հանրակրթական առարկայական ծրագրում նշված գրականությանը, ինչ ՏՀՏ միջոցներ են առկա սովորողի և դասավանդողի մոտ: Դիտման արդյունքում պարզեցի, որ դասասենյակները համապատասխանում են առարկայական ծրագրի ընդհանուր պահանջներին, իսկ սովորողների մոտ 3 դասարաններում միասին նոթբութ կամ նեթբուք առկա էր 3 սովորողի մոտ, իսկ 3 դասավանդողից 2-ի մոտ: Էլեկտրոնային գրատախտակները օգտագործվում էին 3 դասարաններից 1-ի մոտ. ներբեռնված էր դասագիրքը և սովորողները հնարավորություն ուներին հետև ելու դասին ոչ միայն գրքերով , այլ գրատախտակով: Դասավանդողնեը համակարգչի վրա ունեին թղթապանակ, որի մեջ ներբեռնված էին դասին անհրաժեշտ նյութեր: Նյութեր ունեին նաև ֆլեշի վրա: Դիտարկումից հետո հետախոսազրույց ունեցա կրտսեր դպրոցի օտար լեզուների ծրագրի համակարգող Լուսինե Բուշի հետ: Նա հաստատեց, որ դասարանում առկա գրականությունը համապատասխանում է առարկայական ծրագրում նշվածին:
Կրթահամալիրում էլեկտրոնային մատենավարության մասին գրասենյակների ղեկավարների, կադրերի տեսուչի, կրթահամալիրի տնօրենի աշխատակազմի ղեկավարի, գնահատման ծառայության ղեկավարի գրավորհաղորդումները:
Կա էլեկտրոնային մատենավարության կարգի նախագիծը, քննարկվել է նոր էլեկտրոնային մատենավարության կառուցվածքը, որի մեջ գրասենյակների ղեկավարները տեղադրում են իրենց ունեցած տեղեկատվությունը (աշխատանքները ընթացիկ փուլում են): Գնահատման ծառայության համար ուսումնասիրության համար հիմք է եղել գրասենյակների ղեկավարների SkyDrive-ում առկա տվյալները: Գնահատման ծառայությունն ունի առաջարկ. Էլեկտրոնային մատենավարության մեջ ավելացնել սովորողի առողջական վիճակի մասին տեղեկատվություն (առաջարկը ձևակերպվել էր առցանաց քննարկման ժամանակ):