• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

1-12-րդ դասարանի սովորողների, ուսուցիչների օտար լեզվի ուսուցման կազմակերպումը կրթահամալիրի դպրոցներում

1-12-րդդասարանիսովորողների, ուսուցիչների օտար լեզվի ուսուցմանկազմակերպումը կրթահամալիրի դպրոցներում(դպրոցների ղեկավարների գրավոր տեղեկանք, գնահատման ծառայության ղեկավարի ուսումնասիրություն)

Ընդհանուր հանրակրթական դասընթացների կազմակերպումը իրականցվումէ համաձայն  2012-2013 ուստարվաուումնականպլանիև առարկայական ծրագրերի: Ուսումնասիրության  համար հիմք են ծառայել 2012-2013 ուստարվաուումնականպլանը և դասացուցակը:  Ուսումնասիրել եմ նաև կրտսեր դպրոցում օտար լեզուների դասեր. մի դպրոցի օրինակով, դիտարկել եմ, թե  որքանով է դասը համապատասխանում հանրակրթական առարկայական ծրագիրին , ինչ գրականություն են օգտագործում և ինչ ՏՀՏ  միջոցներ են առկա սովորողի և դասավանդողի մոտ: Դիտման արդյունքում պարզեցի,  որ դասասենյակները համապատասխանում են ընդհանուր պահանջներին,  իսկ  սովորողների մոտ 3 դասարաններում միասին նոթբութ կամ նեթբուք առկա էր 3 սովորողի մոտ, իսկ 3 դասավանդողից 2-ի մոտ:

Ակումբային գործունեության կազմակերպումը: Գործում է օտար լեզուների երկու ակումբ. անգլախոսներիակումբ, ղեկավար՝ՅուրաԳանջալյանև անգլերենլեզվիևմշակույթի գրականակումբ, ղեկավար՝ՇուշանԱզատյան: Հրապարակված ծրագրեր չկան: Սեպտեմբեր ամսին անգլախոսներիակումբըունեցել է 2 հանդիպում, որի մասին տեղեկատվություն դրվել է  mskh.am-իանգլերենիէջում:

mskh.am-ի օտարալեզու էջեր:Ուսումնաիրել եմ mskh.am-իօտարալեզուների  էջերը (էջերի ընդհանուր թիվը, թողարկված առաջին նյութը, թողարկված վերջին նյութը, սովորողների թողարկած նյութերի քանակը), որի արդյունքում պարզել եմ, որ ամենաակտիվ գործում են ռուսերենի և վրացերենի էջերը:  

Կան էջեր անգլերենից՝ էջերի ընդհանուր թիվը՝ 9-ը, թողարկված առաջին նյութը`12.12.2010, թողարկված վերջին նյութը՝ 23.09.2012 «Հեղինակային կրթական ծրագրերի 7–րդ ամնամյա աշնանային ստեղծագործական հավաք»:

Ֆրանսերնից՝ էջերի ընդհանուր թիվը՝ 5-ը, թողարկված առաջին նյութը`17.12.2010 , թողարկված վերջին նյութը՝ 14.05.2012:

Վրացերենից՝ էջերի ընդհանուր թիվը՝  26 , թողարկված առաջին նյութը` 14.12.2010, թողարկված վերջին նյութը` 17.09.2012 «Հեղինակային կրթական ծրագրերի 7–րդ ամնամյա աշնանային ստեղծագործական հավաք:

Ռուսերենից՝ էջերի ընդհանուր թիվը՝ 28 ՙՙКонкурс для старшеклассников стран СНГ՚, թողարկված առաջին նյութը` 17.12.2010, թողարկված վերջին նյութը՝ 08.09.2012:

Իսպաներենից`էջերի ընդհանուր թիվը՝ 2, թողարկված առաջին նյութը` 14.12.2010, թողարկված վերջին նյութը` 17.09.2012 «Հեղինակային կրթական ծրագրերի 7–րդ ամնամյա աշնանային ստեղծագործական հավաք:

Գերմաներենից` էջերի ընդհանուր թիվը՝  2, թողարկված առաջին նյութը`05.03.2012, թողարկված վերջին նյութը` 14.04.2012:

Թուրքերենից`էջերի ընդհանուր թիվը՝  1 (3 նյութ), թողարկված առաջին նյութը` 05.03.2012, թողարկված վերջին նյութը` 11.04.2012:

Դպրոց-պարտեզի, Նորդպրոցի, Հիմնականդպրոցի, Գեղարվեստիկրտսերդպրոցիենթակայքերըունենուրախօտարլեզու(անգլերեն, ռուսերեն) բաժինը, որտեղտեղադրվումենսովորողներիևուսուցիչներիստեղծածուսումնականնյութերը: ԴրանցիցակտիվացրածչիԳեղարվեստիդպրոցպարտեզիբաժինը:

Հեռավար և առցանց ուսուցման կազմակերպում:  Հիմնականդպրոցի,Դպրոց-պարտեզիենթակայքերումբացվածենառցանցուսուցմանբաժիններ: ԴրանցիցակտիվացրածչիԴպրոց-պարտեզիբաժինը:

Հեռավար և առցանցուսուցումը կազմակերպվում էկրթահամալիրիկայքի, բլոգներիևէլեկտրոնայինփոստերիմիջոցով(դասավանդողներիպնդմամբ): Բլոգներիբաժինունենկրթահամալիրիբոլորկրթականծրագրերը, բացառությամբարհեստագործականդպրոցի:

Գործածվող գրականություն: Ուսումնասիրել եմ նաև կրտսեր դպրոցում օտար լեզուների դասերը. մի դպրոցի օրինակով, դիտարկել եմ, թե  որքանով է դասարանում օգտագործվող գրականությունը (թղթային և էլեկտրոնային)  համապատասխանում հանրակրթական առարկայական ծրագրում նշված գրականությանը, ինչ ՏՀՏ  միջոցներ են առկա սովորողի և դասավանդողի մոտ: Դիտման արդյունքում պարզեցի,  որ դասասենյակները համապատասխանում են առարկայական ծրագրի ընդհանուր պահանջներին,  իսկ  սովորողների մոտ 3 դասարաններում միասին նոթբութ կամ նեթբուք առկա էր 3 սովորողի մոտ, իսկ 3 դասավանդողից 2-ի մոտ: Էլեկտրոնային գրատախտակները օգտագործվում էին  3 դասարաններից  1-ի մոտ. ներբեռնված էր դասագիրքը և սովորողները հնարավորություն ուներին հետև ելու դասին ոչ միայն գրքերով , այլ գրատախտակով: Դասավանդողնեը համակարգչի վրա ունեին թղթապանակ, որի մեջ ներբեռնված էին դասին անհրաժեշտ նյութեր: Նյութեր ունեին նաև ֆլեշի վրա:  Դիտարկումից հետո հետախոսազրույց ունեցա կրտսեր դպրոցի օտար լեզուների ծրագրի համակարգող Լուսինե Բուշի հետ:  Նա հաստատեց, որ դասարանում առկա գրականությունը համապատասխանում է առարկայական  ծրագրում նշվածին: 

Կրթահամալիրում էլեկտրոնային մատենավարության մասին գրասենյակների ղեկավարների, կադրերի տեսուչի, կրթահամալիրի տնօրենի աշխատակազմի ղեկավարի, գնահատման ծառայության ղեկավարի գրավորհաղորդումները

Կա էլեկտրոնային մատենավարության կարգի նախագիծը, քննարկվել  է նոր էլեկտրոնային մատենավարության կառուցվածքը, որի մեջ գրասենյակների ղեկավարները տեղադրում են իրենց ունեցած տեղեկատվությունը (աշխատանքները ընթացիկ փուլում են): Գնահատման ծառայության համար ուսումնասիրության համար հիմք է եղել գրասենյակների ղեկավարների SkyDrive-ում առկա տվյալները: Գնահատման ծառայությունն ունի առաջարկ. Էլեկտրոնային մատենավարության մեջ ավելացնել սովորողի առողջական վիճակի մասին տեղեկատվություն (առաջարկը ձևակերպվել էր առցանաց քննարկման ժամանակ):