«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի ավագ դպրոցներում ուսումնական գործի կազմակերպման հիմնադրույթներ
«Մխիթար Սեբասատացի» կրթահամալիրի (այսուհետ` կրթահամալիր) ավագ դպրոցներում`ավագ դպրոց-վարժարան, արհեստների ավագ դպրոց, գեղարվեստի ավագ դպրոց (այսուհետ` դպրոցներ) ուսումնական գործունեության կազմակերպման հիմքում երեք հիմնական սկզբունքներ են` մարդասիրություն, ազատություն, ստեղծականություն: Առաջինը բնութագրում է ուսումնական գործի մասնակիցների փոխհարաբերությունները, երկրորդը` ուսումնական միջավայրը, երրոդը` մեթոդը:
Ուսուցման գործը կազմակերպվում է առանձին դասընթացների ուսումնական պարապմունքների, մասնագիտական փորձառությունների, սովորողների նախասիրությունների զարգացման ակումբների, ուսումնական այցելությունների, ճամփորդությունների և արշավների, մեդիաօլիմպիադաների, ստուգատեսների (այդ թվում` նաև հանրակրթական Դիջիթեք, մեդիափառատոն), օլիմպիական ուսումահետազոտական ճամբարների, հասարակական նախագծերի տեսքով:
Ավագ դպրոցի սովորողը պետական ամփոփիչ ստուգումներին մասնակցելու իրավունք ձեռք բերելու համար երեք տարվա ընթացքում իր ուսումնական գործունեության արդյունքներով հավաքում է «Ստեղծողի դպրոց. անհատի կրթական պատվեր. մեդիահանրակրթություն» կրթական ծրագրի չափորոշչւվ որոշված որոշակի քանակի միավորներ (կրեդիտներ):
Ուսումնական գործունեությունը երեք մասից է բաղկացած.
Ընդհանուր հանրակրթությունն իրականացվում է հանրակրթության պետական չափորոշիչով որոշված ուսումնական բնագավառների համապատասխան դասընթացների ընտրությամբ: Յուրաքանչյուր դասընթացը ավարտվում է տրված դասընթացի ծրագրով որոշված ձևով ամփոփմամբ: Դասընթացը հաջողությամբ ավարտած սովորողն ստանում է համապատասխան միավորը: Դասընթացը չավարտած սովորողը պետք է կրկնի դասընթացը:
Սովորողի ընտրությամբ գործունեությունն իրականացվում է առանձին առարկաների խորացված ուսուցման դասընթացներով (այդ թվում` նախնական մասնագիտական), դրանցով որոշված մասնագիտական փորձառություններով, մեդիաօլիմպիադաներով, ստուգատեսներով, ուսումնահետազոտական ճամբարներով: Առանձին սովորողներ կարող են դասընթաց ընտրել բուհում, միջին մասնագիտական հաստատությունում, որոնց հետ կնքած համապատասան պայմանագրով հաջողությամբ ուսումնասիրած դասընթացը սովորողի համար համապատասխան կրեդիտ է ապահովում հետագա ուսումառության ընթացքում:
Հասարակական գործունեությունը կազմակերպվում է ակումբային գործունեության, տարբեր հասարակական նախագծերի իրականացման միջոցով, ճամփորդություններով, արշավներով, ճամբարներով:
Յուրաքանչյուր կիսամյակի համար սովորողը կիսամյակը սկսվելուց 2 ամիս առաջ ընտրում է իր դասընթացները շաբաթական 34 ժամ ծանրաբեռնվածությամբ (ակումբային պարապմունքները և հասարակական նախագծերը ընդգրկվում են ծանրաբեռնվածության մեջ)և ուսուցման կազմակերպման ձևը (առկա, հեռավար): Ուսուցման առկա ձևի ընտրության դեպքում սովորողի մասնակցությունը ուսումնական պարապմունքներին պարտադիր է:
Սովորողի մասնակցությունը մարզական որևէ ակումբում պարտադիր է:
Գևորգ Հակոբյան