• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

Սոցիոլոգիական արձագանք ֆորումին

Հարցումը անցկացրին Արեգ և Նարեկ Հովակիմյանները
Ղեկավար` Վահե Եզեկյան
Օգնություն դպրոցից` Ելենա Չիլինգարյան

I. Անհրաժե՞շտ է, արդյոք, նորարար ուսուցիչների հավաք (ֆորում):

1)Այո-60 հոգի

2)ոչ-0 հոգի

3)այլ պատասխան- 1 հոգի

II. Ինչքա՞ն է նորարար ուսուցիչների նախագծերի տարածման, այլոց կողմից գործածման հավանականությունը:

1) բարձր-3 հոգի

2) միջին- 37հոգի

3) ցածր-21հոգի

III. Հավատո՞ւմ եք, արդյոք, Մայքրոսոֆթի նորարար ուսուցիչ մրցույթի արդարացիությանը

  1. չեմ հավատում-1
  2. ավելի շուտ չեմ հավատում-2
  3. ավելի շուտ հավատում եմ-17
  4. լիովին հավատում եմ-41

 Հետգրություն

Հարցվողների  100% նշեց, որ կարևորում է նորարար ուսուցիչներին:
Իսկապես, նորարար ուսուցիչները դպրոց բերում են նոր շունչ ու նոր եռադ, ինչը շատ կարևոր է սերունդ կրթելու համար: Ցավոք, մեր հասարակության մեջ, նորարար ուսուցիչների ծրագրերի  տարածումը այլոց կողմից բարձր չէ: Դա կարելի է նաև եզրակացնել մեր հարցման արդյունքներից: Չնայած այդ ամենին, կան կազմակերպություններ, որոնք անցկացնում են նորարար ուսուցիչների մրցույթ:

Մենք նաև ցանկացանք պարզել, թե հարցվողներից քանիսն են հավատում մրցութի արդարացիությանը: Հարցվողների մեծամասնությունը, բացառությամբ մեկի, նշեց, որ լիովին հավատում է մցույթի արդարացիությանը: