• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

Երկրի տերը՝ երկիրը գործող, երկրագործ…

Էդմոնդ Փաշինյանի ու Տաթև Աթայանի շուրջ խմբված՝ Հյուսիսային դպրոց-պարտեզի արևելյան պարկում պարտիզապուրակային գործունեության ուսումնական կազմակերպման չափելի արդյունքների, սովորողի-ուսուցչի համատեղ ուսումնական աշխատանքի գնահատման-գրանցման մասին այսպիսի լուծման եկանք: Ամեն օր հավաքվում-կշռվում-տեղափոխվում է խուզված, տեսակավորված կանաչը՝ որպես ուսումնական ագարակում անասնակեր, թռչնակեր, կոմպոստի բաղադրիչ… Որպես մաթեմատիկական-մանկավարժական խնդիր-առաջադրանք՝ գրանցում ենք դպրոց-պարտեզի բակը՝ իր կանաչով-բույսերի տեսականիով, անցումներով, հրապարակներով, ուսումնական պարապմունքի անկյուններով, չափելու համար, թե որքան մակերեսով հող նպատակային չի օգտագործվում, անխնամ-անտեր է կրթահամալիրի Բանգլադեշով մեկ… Այստեղից և գրի վերնագիրը Երկրի տերը՝ երկիրը գործող, երկրագործ…

Կրթահամալիրի տնօրենի մայիսի 10-ի գիրը: