• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

Թող քո խոսքը ժլատ լինի, իսկ լռությունը՝ պերճախոս

Մանկավարժության մեջ եմ ավելի քան յոթ տարի, ուսուցչությանս բնագավառն է դերասանի վարպետություն, բեմական խոսք առարկան ավագ դպրոցում, իսկ ազդեցության դաշտը՝ մասնավորապես Հյուսիսային դպրոց-պարտեզը:

Քնարիկ Ներսիսյանը պատմում է էքսպրեսի խոսքի, խոսքում դադարի և դիմախաղի մանկավարժական ներգործության մասին՝ արձագանքելով կրթահամալիրի տնօրենի դիտարկմանը, որ «համակրելի, դիմախաղի՝ աչքի-ունքի, ծիծաղի, հիացքի, զարմանքի, մտահոգության, գլխով անելու, վշտանալու, անհամաձայնության լիքը շնորհներով առատորեն օժտվածը, պիտի մունջ-անխոս, հաշվով խոսքի մանկավարժությամբ առաջ ընկնի» (22.04.2018-ի գիրը