• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

Դպիր ընթերցարան

  • Մի շատ պարզ հարց կա, որը մանկավարժները շատ հազվադեպ են իրենց տալիս: Դա իրենց գործունեությանն է վերաբերում. ի՞նչն է իրենց աշխատանքում օգնում ուսուցմանը, իսկ ի՞նչն է խագարում:

Ջոն Հոլթ Մանկական անհաջողությունների պատճառները (չորրորդ հատված. ռուսերենից թարգմանությունը՝ Գևորգ Հակոբյանի)։

  • Ուսուցիչները մեր կյանքում ունեն բացարձակապես կոնկրետ գործառույթներ: Ես կառանձնացնեի 4 այդպիսի ֆունկցիա: Ուսուցիչներից մեկն իր սանի կյանքում կարող է բոլոր 4 գործառույթներն էլ իրականացնել, իսկ մեկն էլ՝ միայն մեկը: Բայց նրանք բոլորն էլ հավասարապես կարևոր են սովորողների համար իրենց տարերքը փնտրելիս:

Քեն Ռոբինզոն «Ինչպես գտնեք այն, ինչի համար դուք ստեղծված եք, և ապրեք սեփական տարերքով» գրքի հերթական հատվածը՝ Մենթորների դերը (8-րդ գլուխ. ռուսերենից թարգմանությունը՝ Մարինե Ամիջանյանի)։

  • Մարդկության ձեռքբերումներին նվիրված ցանկացած գրքի վերջում «վերջ» բառը չպետք է գրել, քանի որ վերջ գոյություն չունի, իսկ ճանաչման գործընթացն անվերջ է: Անհրաժեշտ է դնել א նշանը:

Այզեկ Ազիմով Թվեր: Թվաբանությունից մինչև բարձրագույն մաթեմատիկա. վերջին գլուխը (թարգմանությունը՝ Մանուշակ Աբրահամյանի. նախագծի ղեկավար և խմբագիր՝ Գևորգ Հակոբյան)։