• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • فارسی
  • Türkçe
  • Italiano

Դպիրյան ֆլեշմոբ. ընթերցումների մեդիափաթեթ

Ձեզ եմ ներկայացնում ֆլեշմոբի շրջանակում «Դպիր» մանկավարժական հանդեսի ընթերցողների ցանկը, որտեղ ներառվել են Միջին դպրոցի այն սովորողները, ովքեր այս պահին ենթակայքում և իրենց բլոգներում ունեն դպիրյան նյութեր՝ ներառյալ ընթերցում-վերլուծությունները, քննարկում- հարցադրումները:

1.Դավիթ Առաքելյան, 7-3 դասարան -  «Ֆինլանդական երազանքն իրականություն է»:

2. Դավիթ Առաքելյան, 7-3 դասարան - Պաուլո Կոելիո. առակներ:

3. Գոռ Առաքելյան, 7-3 դասարան - Հայկազ Մարգարյան «Պլանշետների դերը սովորողների առաջադիմության հարցում»: 

4. Նարեկ Խաչատրյան, 7-3 դասարան - «Ֆինլանդական երազանքներ»:

5. Արեգ Սերոբյան, 7-3 դասարան- Հարուկի Մուրակամի «Թարգմանել և թարգմանված լինել»:

6. Առաքել Գրիգորյան, 7-3 դասարան- Անահիտ Բեկյան «Կրթական ծրագրի տարածում, նեկայացում»:

7. Տիգրան Լոռեցյան, 7-3 դասարան- Ջանի Ռոդարի «Լինել և ունենալ», Պաուլո Կոելիո «Երջանիկների քաղաքը»:

8. Սամվել Հովհաննիսյան, 7-3 դասարան -  Սուսան Սահակյան «Քիմիայի դասավանդումը կրթահամալիրում»:

9. Մանե Բարսեղյան, 8-4 դասարան -  «Շամիրամի այգիները հարավում»:

10. Մարինե Իշխանյան, 8-4 դասարան - «Ստուգատես բոլոր տարիքի մասնակիցների համար»։

11. Տաթև Աբազյան, 8-1 դասարան - Ջանի Ռոդարի «Հեքիաթներ, որ երեք ավարտ ունեն»։

12.Քրիստինա Մեսրոպյան, 8-1 դասարան- «Ջանի Ռոդարի, 3 հեքիաթի վերլուծություն»:

13.Մանե Թոռունյան, 8-1 դասարան-   Քնարիկ Ներսիսյան «Տարբերվում ենք, բայց միասին ենք»:

14.Կարինե Ոսկանյան, 8-1 դասարան- «Հեծանիվը՝ մարմնակրթական գործիք»:

15.Դայանա Ադամյան, 8-1 դասարան-  Պաուլո Կոելիո. առակներ:

16.Քրիստինե Մինասյան, 8-1 դասարան- Վերլուծում է մայրիկը՝ «Բաց եղիր սիրո առաջ»:

17.Գագիկ Մադոյան, 8-1 դասարան- «Ի՞նչ է խիղճը»:

18. Մանե Գյոզալյան, 8-1 դասարան- «Հեծանիվը՝ մարմնակրթության գործիք»:

19. Արթուր Համբարձումյան, 7-2 դասարան- «Բուսաբուծության ջերմոց լաբորատորիա՝ օրգանական գործող ծաղկադարան»:

20. Դավիթ Տեր-Թորոսյան, 7-2 դասարան- Հերմինե Անտոնյան «Google հարթակի մասին»:

21.Աննա Իսախանյան, 7-2 դասարան- Գագիկ Չարչյանի «Անհատական/ընդհանուր նախագիծը՝ որպես գծանկարչություն առարկայի ուսուցումը կազմակերպելու մեթոդ»։

22. Անահիտ Հովհաննիսյան, 6-4 դասարան-  Մարգարիտ Սարգսյան «Սովորող-սովորեցնողի զարգացումը, անընդհատ ուսուցում- ինքնուսուցում-փոխուսուցում»:

23. Համբարձում Մանջոյան, 6-1 դասարան- «Հատուկ փորձարարական դպրոցի կոչումը»:

24. Գոհար Արղության, 6-1 դասարան- «Շտապե՛ք երեխաներ, թռչել ենք սովորելու»:

25. Սարգիս Մելիքյան, 6-1 դասարան- Մասարու Իբուկա «Երեք տարեկանից հետո արդեն ուշ է»:

26. Գարիկ Բարխուդարյան, 6-2 դասարան-  Աշոտ Բլեյան «Գնալ չկա»:

27. Յանա Նահապետյան, 6-2 դասարան- Ջանի Ռոդարի «Ինչպիսի՞ սխալներ են լինում»:

28. Գարիկ Բարխուդարյան, 6-2 դասարան-   Աիդա Պետրոսյան «Սե՞ր, թե՞ հարգանք.կարևորն ազատությունն է»:

29. Անի Արղության, 6-2 դասարան-  «Ինչու՞ կարդալ»:

30. Էդգար Ստեփանյան, 6-1 դասարան- Ջանի Ռոդարի «Մեծ գազարը»:

31. Լիա Հարությունյան-  Ռոբերտ Շեկլի «Թակարդը»:

32. Լիա Հարությունյան, 6-2 դասարան-  Շալվա Ամոնաշվիլի «Շտապե՛ք երեխաներ, թռչել ենք սովորելու»:

33. Գոհար Արղության, 6-րդ դասարան- «Երբ ժամանակը թանկ է, մոտեցումը՝ խնայող»:

34.Գարիկ Կիրակոսյան, 6-1 դասարան-  «Մարզական ուսուցման պայմանները կրթահամալիրում»:

35. Սվետլանա Մելքումյան, 6-1 դասարան-  Պաուլո Կոելիո «Բաց եղիր սիրո առաջ»:

36. Englishclub — From the Project «Armenian Traditional Games»:

37. Լիա Հարությունյան, 6-2 դասարան-  Էմանուել Ագջոյան «Ստուգատես բոլոր տարիքի մասնակիցների համար»:

38. Հայկ Չագոյան, 6-1 դասարան- Աշոտ Տիգրանյան «Սովորողը ծրագիր է ընտրում»:

39. Մերի Թոռունյան, 6-1 դասարան- Սիմոն Սոլովեյչիկ «Նվեր մտքեր»:

40. Արամ Պետրոսյան, 6-1 դասարան- «Կենդանիները մարդու ընկերներ»:

41. Էդգար Ստեփանյան, 6-1 դասարան- Հասմիկ Թոփչյան «Ամանորյա ընթերցանության նախագիծ»:

42. Մարտին Աթոյան, 6-րդ դասարան- Թամար Ղահրամյան «Մեդիագրադարանի ստեղծումը՝ հետազոտող ուսուցչի նախագիծ»:

43. Սարգիս Մելիքյան, 6-րդ դասարան- Աշոտ Տիգրանյան «Ինչի՞ մասին է լռում սովորողի ինքնագնահատականը»:

44. Մերի Թոռունյան, 6-րդ դասարան- Ռիմա Երեմյան «Շփումը կենդանիների հետ՝ որպես ներառական կրթություն»:

45. Համբարձում Մանջոյան, 6-րդ դասարան- Իվետա Ջանազյան «Լողափից լողափ»: 

46. Սվետլանա Մելքումյան, 6-րդ դասարան- Նաիրա Նիկողոսյան «Ու ի՞նչ ստացվեց՝ ներսն ու դուրսը մեկ դարձան»:

Նյութի համակարգումը` Լիլիթ Մադոյանի