Նախագիծ
Իրավական ակտերում «դասավանդող» բառը փոխարինել «մանկավարժական աշխատող բառով»` սահմանելով, թե ովքեր են կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողները, «պաշտոնական հրահանգ» արտահայտությունը փոխարինել «պաշտոնի նկարագրություն» արտահայտությամբ։
ՀՀ ԿԳՆ «Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր» ՊՈԱԿ–ի ներքին կարգապահական կանոնները համապատասխանեցնել կրթահամալիրի նոր կանոնադրությանը.
1.1. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության «Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (այսուհետ` կրթահամալիր) շահույթ ստանալու նպատակ չհետապնդող, իրավաբանական անձի կարգավիճակ ունեցող` փորձարարական հետազոտական, նախադպրոցական, հանրակրթական, լրացուցիչ (այդ թվում` արտադպրոցական) հեղինակային կրթական ծրագրեր, նախամասնագիտական (արհեստագործական), միջին մասնագիտական փորձնական կրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների միավորում է` պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն (ՊՈԱԿ):
1.6. Կրթահամալիրի առարկան նախադպրոցական, ընդհանուր տարրական, հիմնական, միջնակարգ (լրիվ), հատուկ (այդ թվում` առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող և արտակարգ ընդունակություններ դրսևորած երեխաների), լրացուցիչ (այդ թվում` արտադպրոցական) հեղինակային կրթական ծրագրերի, նախամասնագիտական (արհեստագործական), միջին մասնագիտական փորձնական կրթական ծրագրերի (այսուհետ` Կրթական ծրագիր) մշակումը, իրականացումը և տարածումն է: Կրթահամալիրի գործունեության նպատակներն ու խնդիրները որոշված են Կանոնադրությամբ, Զարգացման ծրագրով, սահմանված կարգով կրթահամալիրում իրականացվող ծրագրերով և գիտափորձերով:
1.11, 3.8, 10.1 կետերում «կրթական» բառից առաջ ավելացնել «հեղինակային» բառը.
1.5, 7.3 կետերում «մանկավարժություն» բառը փոխարինել «կրթական» բառով, 9.1 կետում` «կրթական ծրագիր» բառակապակցությամբ.
1.17 կետը համապատասխանեցնել Կանոնադրության 79-րդ կետին, 1.19-ը` Կանոնադրության 69-րդ կետին:
2.3 կետում «Ինտերնետ կայք» արտահայտությունը փոխարինել «պաշտոնական կայք»-ով:
3-րդ բաժինը` «Աշխատաժամանակը կրթահամալիրում: Աշխատաժամանակի ռեժիմը» լրացնել աշխատողների բացակայության և նրանց փոխարինման կարգով։
5-րդ բաժինը` «Աշխատանքային հարաբերությունների ձևակերպումը և դադարեցումը», լրացնել մանկավարժական աշխատողի ընդունելության կարգով։
7-րդ բաժնում 7.4 կետում ավելացնել «առցանց» բառը` «Աշխատողը պարտավոր է մասնակցել կրթահամալիրի աշխատողների ժողովներին, կրթահամալիրի ղեկավարի, մասնաճյուղի ղեկավարի որոշմամբ մասնակցել առցանց և այլ քննարկումների»
7.5 կետում «ուսումնական պարապմունքի գնալիս ժամացույց ունենալ» արտահայտությունը լրացնել` «ուսումնական պարապմունքի գնալիս անձնական նոթբուք (նեթբուք), ժամացույց, դասընթացի ծրագրով անհրաժեշտ ուսումնական թվային գործիքներ ունենալ»:
7.6 կետում ավելացնել «ուսումնական աշխատանքի կազմակերպման, արդյունքների համակարգման նպատակով վարել իր անձնական բլոգը (էջը), սահմանված կարգով լրացնել էլեկտրոնային մատյանը».
7.6 կետից հետո ավելացնել. «Աշխատողը պարտավոր է վարել իր էլեկտրոնային օրացույցը էլեկտրոնային փոստում, որը անհրաժեշտ չափով հասանելի է դպրոցի ղեկավարին, կադրերի տեսուչին, իր վարած ուսումնական պարապմունքների մասնակից սովորողներին».
7-րդ բաժնի վերջում ավելացնել. «Աշխատողը պարտավոր է սահմանված կարգով ներկայացնել իր գործունեության հաշվետվությունը»:
9.14 կետից առանձնացնել «ուսումնական պարապմունքի գնալիս ժամացույց ունենալ» արտահայտությունը և լրացնել. «ուսումնական պարապմունքի գնալիս անձնական նոթբուք (նեթբուք), ժամացույց, դասընթացի ծրագրով անհրաժեշտ ուսումնական թվային գործիքներ ունենալ».
9.16 կետը լրացնել. «Սովորողը 1-ին դասարանից պարտավոր է ունենալ էլեկտրոնային հասցե, գործածել էլեկտրոնային փոստը, Live@Edu հասցեների համակարգը, սահմանված կարգով վարել էլեկտրոնային օրագիր, ուսումնական աշխատանքի համար գործածել համացանց, իր ստեղծագործական-հետազոտական աշխատանքի արդյունքները հրապարակել mskh.am-ում, 5-րդ դասարանից սկսած` անհատական կայքում (բլոգում), սոցիալական ցանցում, սահմանված կարգով ներկայացնել ուսումնական գործունեության հաշվետվություն»:
9.25 կետը հանել:
9-րդ բաժինը` «Սովորողների իրավունքներն ու պարտականությունները» լրացնել սովորողի խրախուսման (այդ թվում` դրամական) մասին կետով։
«Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր» ՊՈԱԿ-ի դասավանդողի պաշտոնական հրահանգ
«Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր» ՊՈԱԿ-ի մանկավարժական աշխատողի պաշտոնի նկարագիր
5-րդ կետը լրացնել. «Դասավանդողը պետք է ունենա աշխատանքային սեփական գործիքներ` անհատական համակագիչ, ինտերնետ, ֆոտոխցիկ (անհրաժեշտ թվային այլ միջոցներ), աշխատանքի պետք է գա անձնական նոթբուքով (նեթբուքով):
«ուսուցողական ծրագիր» արտահատությունը 6-րդ, 17-րդ կետում փոխարինել «հեղինակային կրթական ծրագիր» արտահայտությամբ, 16-րդ, 19-րդ կետերում` «մասնաճյուղ» բառով.
9-րդ կետը լրացնել. «Դասավանդողը պարտավոր է սահմանված կարգով մասնակցել իր աշխատանքային պլանի կազմմանը, ուսումնական աշխատանքի կազմակերպման, արդյունքների համակարգման նպատակով վարել իր անձնական ուսումնական բլոգը, էլեկտրոնային օրացույցը, լրացնել դպրոցի էլեկտրոնային մատյանը, սահմանված կարգով և ժամկետում անձամբ և սովորողների հետ ներկայացնել ուսումնական գործունեության հաշվետվությունները, ուսումնական-հետազոտական անհատական և խմբային աշխատանքի արդյունքները, ուսումնական-հայրենագիտական ճամփորդության, անցկացրած վերապատրաստման, կրթահամալիրից դուրս մասնագիտական աշխատանքի հաշվետվություն».
12-րդ կետը խմբագրել այսպես. «Դասավանդողը մշակումներով, քննարկմամբ մասնակցում է իր կողմից դասավանդվող դասընթացի ծրագրի կազմմանը, կազմում կամ ընտրում է ուսումնական նյութերը, մասնակցում մեդիագրադարանի ստեղծման աշխատանքին, տարեկան առնվազն երեք անգամ սահմանված կարգով հանդես գալիս «Դպիրում» հրապարակված մեթոդական հոդվածով».
13-րդ կետում ավելացնել «առցանց քննարկումների մասնակցություն»: