1. Անգլերենի դասավանդողներ Սիլվա Հարությունյանը` (ավագ դպրոցի հանրակրթություն), Նարինե Պետրոսյանը`(միջին դպրոցի ընտրությամբ գործունեություն) և ես` Յուրա Գանջալյանս,(միջին դպրոցի հանրակրթութուն և ավագ դպրոցի խորացված ուսուցում) սկսել ենք 2012-2013 ուստարվա անգլերենի չափորոշիչների առարկայական ծրագրերի մշակումը ըստ նոր` «Ստեղծողի դպրոց. անհատի կրթական պատվեր մեդիահանրակրթություն» պետական այլընտրանքային (հեղինակային) կրթական ծրագրի պահանջների: Մասնավորապես` նոր ծրագրերում հաշվի է առնվում սովորողի ուսումնական գործունեության նոր ձևերը և նոր գնահատման կարգը, ակումբային գործունեությունը, մասնագիտական փորձառության նոր ձևերը, ուսումնական ճամփորդությունների որքան հնարավոր է առարկայացումը: Ծրագրերում հաշվի է առնվում նաև մեդիատեխնոլոգիաների կիրառումը ուսումնական ամենօրյա գործունեության մեջ: Մարտի 20-ին սեմինար անցկացրեցի աշխատանքային խմբի հետ: Պարզաբանեցինք մեր անելիքները: Սեմինարի վերջում որոշվեց, որ մեր աշխատանքի ընթացքի մասին առաջին ներկայացումը կանենք մայիսի սկզբին:
2. Մարտ ամսին սկսել եմ տնային առաջադրանքների մի մասը տալ էլեկտրոնային եղանակով: Սովորողները կատարած աշխատանքները տեղադրում են SkyDrive-ում` ինձ որպես ընկեր ճանաչելով և թույլտվություն տալով խմբագրելու դրանք: Այդպես սովորողները հնարավորություն են ստանում լրացնելու իրենց գործունեության թղթապանակը ամեն շաբաթ: Այս ուղղությամբ կատարած իմ փորձը ներկայացրեցի ավագ դպրոցի դասավանդողների սեմինարին մարտի 28-ին:
3. Անուշ Իսկանդարյանը, Անահիտ Մելքոնյանը, Սիլվա Հարությունյանը, Հայկուհի Հովհաննիսյանը և ես ստեղծել ենք մեր համացանցային անհատական էջերը` (բլոգները): Իմ էջում տեղադրել եմ իմ հոդվածները և մեթոդական մշակումները, թարգմանությունները: http://ganjalyanyura.wordpress.com/
4. Ղեկավարել եմ 12-րդ դասարանի անգլերենի խորացված ուսուցման սովորողների մասնագիտական փորձառությունը Երևանի Բրյուսովի անվան լեզվաբանական համալսարանում մարտի 6-ին: http://www.mskh.am/am/16085; http://www.mskh.am/am/16314
Շուշան Ազատյանը և Նարինե Պետրոսյանը ավագ դպրոցի իրենց սովորողների հետ մարտի 13-ին մասնակցեցին Բրյուսովի անվան լեզվաբանական համալսարանի թարգմանչած տոնին, իսկ ֆրանսերենի խումբը իրենց դասավանդողի հետ մասնակցեցին նույն համալսարանում կազմակերպված “ֆրանկոֆոնիա” բանաժողովին:
5. Անուշ Իսկանդարյանը (7-8 դասարաններ)Նարինե Պետրոսյանը (9-րդ դասարան), Սիլվա Հարությունյանը (11-րդ դասարան) և ես (10-րդ և 12-րդ դասարաններ) ստուգել և ամփոփել ենք ձմեռային մեդիաօլիմպիադայի սովորողների ուղարկած պատասխանները:
6. Ուսկենտրոնի դասավանդողները մասնակցել են “Digitech” 2012-ին Յուրա Գանջալյան` մեթոդական հոդվածով` http://dpir.mskh.am/art.php?id=379 և տեսադասով` http://www.mskh.am/am/15101
Անուշ Իսկանդարյան` մեթոդական հոդված http://dpir.mskh.am/art.php?id=377
Նարինե Պետրոսյան` մեթոդական հոդված http://dpir.mskh.am/art.php?id=430
Սիլվա Հարությունյան` մեթոդական հոդված http://dpir.mskh.am/art.php?id=400
7. Շուշան Ազատյանը և Ես ստեղծել և ղեկավարում ենք անգլերենի երկու առանձին գործող ակումբներ: http://www.mskh.am/am/16330 http://www.mskh.am/am/17509
Աննա Էլնազարյանը վարում է “Տիեզերք” ակումբի անդամների անգլերենի դասերը:
8. “Դպիր” ամսագրին եմ ներկայացրել մեթոդական մի հոդված:
9. Անգլերեն եմ թարգմանել հեղինակային մանկավարժության հեղինակների ամենամյա 7-րդ հավաքի հայտարարությունը http://www.mskh.am/am/node/17577
10. Հոդվածներ և կարծիքներ կայքում. http://lusastx.mskh.am/?p=560 լուսաստղում, http://www.mskh.am/am/16081,
Յուրա Գանջալյան
8.04.2012