12-րդ դասարանում ուսուցման կազմակերպման իրավական հիմքը Հանրակրթության մասին ՀՀ օրենքն է, ՀՀ հանրակրթության կրթակարգը և հենքային ուսումնական պլանը:
12-րդ դասարանում ուսուցման կազմակերպման առարկայական հիմքը սովորողների անհատական ուսումնական պլաններն են:
Անհատական ուսումնական պլանի բաղկացուցիչներն են պարտադիր ժամաքանակով հանրակրթական առարկաները, ընտրովի ժամաքանակով հանրակրթական առարկաները, խորացված ուսուցման ընտրովի դասընթացները և լրացուցիչ կրթությունը, ինչպես նաև գիտելիքների ստուգումը, ինքնակրթությունը, ուսումնական ճամփորդությունները և մասնագիտական փորձառությունը:
Անհատական ուսումնական պլանում ներառված բաղկացուցիչների ընդհանուր ժամաքանակը չի կարող պակաս լինել շաբաթական 34 ժամից:
Գիտելիքների ստուգումն իրականացնում է կրթահամալիրի գիտելիքների ստուգման կենտրոնը` օգտագործելով ԳԹԿ-ի հրապարակած թեստերը:
Ինքնակրթությունն անհատական ուսումնական գործընթաց է, որը վերահսկում է կազմակերպիչը, իսկ արդյունքները ստուգում է համապատասխան դասավանդողը:
Ուսումնական ճամփորդությունները և մասնագիտական փորձառությունը, որոնց պատասխանատուները խորացված ուսուցման ղեկավարներն են, կազմակերպիչն ու ծրագրի ղեկավարի նշանակած դասավանդողները, որպես կանոն, իրականացվում է ամբողջական համակարգի ձևով:
Անհատական ուսումնական պլանով իրականացվող գործընթացի միջանկյալ արդյունքների մասին ծնողը տեղեկացվում է օպերատիվ կերպով: